Gå til innhold

Idag skal vi ha barnefri! :D

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lenge siden jeg og samboeren min har gjort noe SAMMEN nå, så det skal bli deilig :) Snille kusina mi kommer hit og passer ungene, mens vi skal på skikkelig 80talls-middag hos mamma! (Fondue! Akk, så godt)

Etterpå skal vi drikke litt vin og reise en tur på byen (om det slutter å regne noengang, da)

Deilig deilig deilig! :) Lykke på en dag som regner bort :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i den barnefrie klubben- er i allefall barnefri her hos oss og hos fru telefonkatalog ;o) hehe

Skrevet

Herlig altså. Jeg skal innom svigermora mi....som forøvrig har kunngjort at gulesider må ta vare på meg fordi jeg er så søt og fornuftig ;)

Ble prøvd sjekket opp i går da jeg forlot gjengen og skulle på toalettet. Heldigvis så gulesider at jeg rett og slett ble overfalt av to stykker og kom til unnsetning. Livet som deilig kan være tøft! moahaha

Barnefri kvelder er bra. Jeg kan anbefale massasje og masse kos;)

Det gir livet mening!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha! Livet som deilig har jeg aldri testa, men kan tenke meg det ikke er så dumt ;)

Dårlig med massasje og kos her da, siden vi skal til mamma og barnevakten er hjemme hos oss ;) Men jeg kan jo tenke tanken :D

Skrevet

Det er bra å ha drømmer da haha. Kanskje snike seg til litt kos når dere legger dere om dere ikke er helt kjørt etter byturen.

Uansett så er middag hos andre enn seg selv alltid et pluss.

Skrevet

Det er alltid rom for litt kos- tenk kreativt! ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neeeei! Jeg er jo trøtt allerede! hahaha *Kjipe palmesus* Nå fikk jeg beskjed om at jeg må hente barnevakten og, så det ble enda mer kjøring idag... hehe ;o)

Men ja, middag hos andre er alltid digg! OG vi kan drikke alkohol, reise på by'n om været holder seg, og ikke tenke på at vi må opp i morra :D Naaaais :o)

Skrevet

Emma er hos faren denne helga,og Adrian hos farmoren sin. Og jeg kjeder meg ihjel! hehe.

Er liksom i det late hjørnet i dag,gidder ikke å gjøre noe,men ser for meg at jeg må åle meg til butikken om litt og kjøpe meg noen øl,sola begynner tross alt å titte frem her nå :) Da får jeg alltid lyst på øl :)

Skrevet

Ai-ullrabbtrynet! Der var du- ikke fått med meg at du har bytta nick jeg! ;o) Koselig å "se" deg her inne igjen!

Sorry pælmis- det var utenfor tema!

Jasså er kjip asså??? hahaha-stakkars palmemannen hehe

Skrevet

Måtte bytte nick,plutselig fikk jeg ett spørsmål av mormor på 85 år som gjalt noe jeg KUN har skrevet her inne hehe,så da var det på tide å skifte ;)

:)

Skrevet

Jeg skal også har barnefri i kveld:D snuppa skal bli passet av foreldrenne og søskene mine:) Jeg skal i nabolaget og være hos ei veninne(jeg og sambo)

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Jeg skal tydeligvis være helt alene hjemme i kveld, jeg.

I går kjørte vi ungene til svigers, fordi jeg holdt på å få nervøst sammenbrudd av trassete unger og ingen barnevakt på evigheter=P

Koste oss med en flaske vin og god mat i går, og i dag ringte svigermor og spurte om de kunne få være så snill å få ha dem til i morgen. Mannen skal på gjenforeningsfest med ungdomsskolen og er på vei ut dørene, så her sitter jeg da, helt alene... Og aner ikke hva jeg skal finne på!

Er det drøyt å åpne en flaske rødvin når man sitter helt for seg selv?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida Saun, det ekke drøyt! Det går veldig fint, bare bøtt innpå ;o)

Skrevet

Kose dere!! Tror jeg skal bøtte innpå her og siden mannen er en STOR DUST!! (akkurat nå) Har ikke smakt alkohol på 1 år og holder på å få nervøst sammenbrudd av å være flinke mamma 24/7!! Så siden lillegull på 3 mnd sover hele natta nå er vel alkoholen i melka borte til i morgen??

Skrevet

Aner ikke når alkoholen forsvinner fra melka,men lurer på hvordan du blir i formen om du skal bøtte innpå etter å ikke ha drukket alkohol på ett år :P KOS DEG :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg ammer ikke, derfor kan jeg tillate meg å være berusa til i morra...noe jeg antageligvs er....NATT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...