Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har verdens beste bestevenninne. Vi har det så utrolig mye moro sammen, men jeg HATER ungen hennes!! Virkelig misliker han. Han er stygg, ekstremt stygg. Han lukter alltid vondt. Han sikler noe voldsomt i en alder av snart 3 år. Han skriker, hyler, slår, biter, dytter, klyper og er bare irriterende. Jeg synes han er virkelig ekkel. Hva gjør jeg? Oppsøker hjelp?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Uffda !! Du får være sammen med venninnen din på kveldstid og når ungen er borte da.....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Men nå skal han sikkert snart begynne i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Hater var da et kraftig uttrykk, eller?? Misliker er i mine øyne noe annet, jeg har også opplevd unger jeg kan styre min begeistring for uten at jeg føler at jeg trenger å oppsøke hjelp av den grunn. Unger som biter, klyper og slår er irriterende (og da hjelper det sikkert ikke om de har et lite tiltalende vesen i utgangspunktet) men hva gjør venninnen din med oppførselen hans? Hvis det er så galt så får du kanskje la være å være sammen med henne i situasjoner der sønnen hennes må være med...?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Nåja....enkelte barn liker en bare ikke, uten at det er noen spesiell grunn. Men det får du bare bite i deg om du vil beholde henne som venninde. Har også en venninde med en skikkelig drittunge (vet det er mine fordommer her). Hun er bortskjemt og trasser verre enn verst og mor gir henne lillefingeren med en gang. Da jeg gikk høygravid fikk datteren beskjed om å ikke herje så mye med meg. Så mens jeg ligger i sofaen hopper hun på magen min. Trodde jeg skulle svime av smerte
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 ja, det var et kraftig utrykk, men jeg kan virkelig ikke fordra han. huff. Ja, men da vil hun jo etterhvert skjønne at jeg misliker han. Ufattelig dårlig gjort av meg da... hmmmm.... jaja... får se.... Hun bare duller og daller med han hele tiden... og skryter hele tiden over hvor pen han er... men tro meg.. han er virkelig stygg, og det er flere en meg som sier det....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Hvis ungen stinker så må det gå på mora.Vasker hun han ikke? Når det kommer til siklinga bør hun dra til legen med han.Ei venninne jeg hadde en gang.Hadde en datter som siklet veldig.De fant ut at det var store mandler og ekstra mandler eller hva det var. Ungen var generelt fusette også,men det er en annen ting.En "supermor" med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå