Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Vi regnet nesten bort i natt altså. Lenge leve paraply og snille gentlemen som holder paraplyen og som låner bort jakkene sine. Lurer på hvordan det gikk med dere som skulle på konsert? Ble været bra Mamman til Isak? Nei nå vil jeg ha sol og sommer altså!
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Teller du med de som SKAL på konsert? Og attpåtil på en konsert man ikke vil på i utgangspunktet? Da hjelper ikke akkurat dette været på motet.
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Er det med kjæresten du skal? I så fall så må du jo nyte det og kan du om du blir altfor våt eller kald smyge deg inntil og varme hendene på magen eller ryggens hans hihi...
Mammaen til Isak Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Tudelu! Vettu-vi blei hjemme! Det regna noe så inni hampen her i går kveld, og det var kjempekaldt. Så å stå ute å fryse fant vi ut at vi ikke gadd. Så det blei musikk,rrrrø'vin og fyr på peisen hjemme i stedet ;o) Været i dag er likt som i går, og jeg trur kvelden i dag blir mye lik kvelden i går ;o) Dessertene blei en hit - det tar jeg som en selvfølge siden det er deg vi snakker om ;o)? Hva er planen deres for i dag da??? Vi har ikke kommet til frokosten ennå, hehe ;o)
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Enhver gyllen sjanse til å beføle sixpacken eller V-ryggen griper jeg fatt i. Så takk for tips! ;);) Kanskje vi bare skal stappe oss sammen inni OnePiecen min. Angående den sangen din - I Love You - det er liksom "Parachute" og "Fight for this love" som er de store!
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2010 Vi har nettopp stått opp haha. Spist frokost og kost oss Var en usedvanlig koselig kveld i går. Jeg har verdens beste kommende svigersøster. Nei det ble en suksess. Altfor mye mat men vi koste oss. Synd det ble så dårlig vær men jeg har drømmemannen så været får komme og gå hehe I dag skal vi igjen se på et hus. Jaja vi gir oss ikke. En gang må vi jo klare å finne drømmeboligen:) Dere da?
Mammaen til Isak Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Oh-spennende! Sender du link på pm? ;o) haha- jeg er jo bare såå over middels nysgjerrig da. Elsker kikke på hus- og siden vi allerede har et så må jeg kikke på andres! Hehe...... Nå satte mannen akkurat egg og bacon på bordet! ;o) Planer, næææh... en tur til byen å handle litt mat til i kveld. Lurer på om jeg skal lure den bedre halvdelen til å dra å se på bil. Jeg vil ha bil igjen! Solgte min i fjor, og nå syns jeg at jeg har vært lenge nok uten! ;p
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2010 hehe clumsy da er jeg oppdatert også på det området kjenner det blir en stund til jeg skal ut igjen hihi...
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2010 skal sende link:) Huset er billig billig... og vi kan pusse opp og bygge ut og ha økonomi til at jeg skal jobbe minimalt
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Da er du oppdatert! MEN DU FRØKEN. "haha gulesider sto i en bar på Frogner i går og sang denne sangen til meg... og jeg irriterer meg over at jeg ikke husker mer av teksten...vil så gjerne finne den på spotify...." - UTDYPING, takk.
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2010 Ja vi dro jo ut i regnværet Og etter litt for mye champagne og hvitvin havnet vi på et utested jeg ikke husker navnet på hihi. Der ble det ennå mer drinker og dansing... så ble denne sangen spilt og gulesider sier til meg: du drømmedama mi...denne sangen må du lytte til teksten.... så sang han... åååå dåååån Han er bare så superdeilig... deiligst.no helt klart haha Minne for livet
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Du vet du ikke skal skremme nyetablerte, og derav uerfarne, med slike "skrekk-men-dån-historier"? Direkte slemt overfor en som har vært skeptisk til den forestående kvelden på konsert i en god stund allerede! Men jeg tror jeg likte den "drømmedama-mi-seansen". Likevel skeptisk til hva mannfolket kan finne på! Også på Frogner, da!
Villa Perlesukker Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 12. juni 2010 Som jeg sa til deg da du skrev om de rosene. Man må nyte øyeblikkene. Jeg har det siste året gått gjennom den verste krisen i mitt liv og er til tider utrolig kritisk til gulesiders ablegøyer. Men langsomt men sikkert begynner jeg å tro at dette merkelige greiene kalt "livet" ikke er så jævlig alikevel;) Fra Frogner har jeg bare gode minner. Det var der vi møttes en vinternatt for noen måneder siden;)
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Jeg må slutte å være så kritisk og skeptisk. For det er jo nettopp de stundene som er livet, som du sier. Frogner er et ypperlig sted for en første forelskelse;). Takk for ord som setter i perspektiv. Kan definitivt trenge det iblant!
frk Nilsen Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Siden svigermor kom for å være barnevakt i går, trosset jeg stor mage og møkkavær for å se Dum Dum i Frognerbadet. Det var så vidt jeg fikk igjen regnjakken over den store magen, regnbuksa hang som en fin sæggebukse på hofta. Har kule lilla støvler i det minste ;-) Det var en fantastisk konsert og Prepple har ikke blitt noe mindre sexy siden sist... *sikle* Konserten var verdt hver en kynner og regndråpe! Det jeg stusser en del over er hvoefor gidder folk å gå på festival i øsende regnvær med miniskjørt og fli-flops.... Du ser ikke mye kul ut da....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Hehe, er et bare jeg som har vært ute på verandaen i hele dag med bikini?
Mille** Skrevet 12. juni 2010 #18 Skrevet 12. juni 2010 Jeg kunne nok tatt på meg bikinien hvis jeg hadde vært hjemme i dag, men vi satt på balkongen i over 3,5 time i dag på jobb i strålende solskinn. Deilig! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå