Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Det er slutt mellom meg og barnefar, men vi bor sammen enda. Jeg skal flytte til ut snart. Vi har et barn sammen, og jeg har virkelig lyst på et barn til, men vet det blir lenge til jeg orker og leve så tett sammen med en annen mann og få barn. Jeg hadde ikke fast jobb før gutten vår kom, så jeg får ikke foreldrepenger. Vil bare få os og barnetrygd. Tenker og gå skole neste år. Jeg og bf har fortsatt sex, er bare det at vi virkelig ikke fungerer som et par under samme tak. Blir det dumt av meg å prøve å få et barn til med han nå? Selvfølgelig skal han være enig, men det spørs om det egentlig er så lurt av meg å få et barn til? Lysten er der, VIRKELIG.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Er jo mane single damer som reiser til utlandet og bruker masse penger på å få barn. Så jeg ser ikke hva som er galt i få barn med en mann selv om en vet en vil leve alene.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Vel og greit for kvinner som har ØKONOMI til det !! HI skal leve på os og trygd enn så lenge. Dette får hun fordi hun flytter FRA mannen, og da er det kort og godt galt og få enda et barn med mannen hun ikke vil være sammen med. Uintelligent og umoralsk. Man skaffer seg ikke en unge kun fordi man "har lyst på".
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Du og eks kjæresten er venner nok til å greie å leve under samme tak, og har lyst nok på hverandre til å ha sex. Hvorfor i alle verdens dager skal du flytte ut? Dere har et barn sammen! Du har lyst til at dere skal ha flere barn sammen! Hvorfor ikke leve sammen, og jobbe litt med de problemene dere måtte ha? Det hørest helt villt ut for meg, at dere skal bryte opp hjemmet deres og barnet deres og kanskje den kommende babyen sitt hjem også, når dere har det relativt fint! Om dere trenger pengene, så ordne dere med to adresser og bo i fra hverandre på den måten, men dere må ikke ødelegge forholdet og familien for all fremtid med å involvere dere med andre. Det høres helt sprøtt ut. Ta deg en tur inn på mine, dine og våre barn forumene og sjekk ut hvordan livet som fraskilt er!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tenker det er koselig og bra for barn å ha både samme mor og samme far. Ser ikke dette som trygdesvindel!! Er alle barn laget på danskebåten (f.eks) også trygdesvindel. Vårt samfunn trenger faktisk barn... og NORSKE barn.. alle som ønsker å bidra med å befolke norge med normenn gjør en bragd. (er ikke rasistisk, men i år 2020 er det fler muslimer enn kristne i oslo om det fortsetter som nå i år 2050 så bor vi i ett land med flere muslimer enn kristne..da har DE overtaket og er i flertall.. ikke noe jeg ønsker akkurat.) FUnker det mellom de som mamma og pappa så tjener barna på å være to. Vanskelig å være enebarn, enda vanskeligere å kun ha halvsøsken. (har jeg hørt.) Bare kjør på hi...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #9 Skrevet 12. juni 2010 Når man flytter fra hverandre, men fortsatt er sammen, for å oppnå økonomisk fordel, så er det ren TRYGDESVINDEL !!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Om du vil sende babyen i barnehage når det er 4-5 måneder, så ser jeg ikke noe problemer. Nå vil jeg heller anbefale å kanskje starte på jobb istedet når baby er 6-8 måneder. 13:07; her var det da ikke snakk om at de skulle være sammen etter fraflyttingen?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Dersom du har fulgt med så hadde du kanskje fått med deg at en lenger oppe her foreslo at de kunne flytte fra hverandre en stund, da det ville hjelpe økonomisk... OG hun har ikke fått noen baby, hun er heller ikke gravid. Hun vil flytte fra mannen OG ha et barn til. DÅRLIG kombo!! jeeeeez
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #12 Skrevet 12. juni 2010 Jeg synes faktisk det er viktigere å ha barn med èn og samme mann enn å hore på seg en flokk unger med x antall forskjellige mannfolk. Dersom du selv føler du kan takle to barn på egen hånd synes jeg du skal høre med bf om det også er greit for ham.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 16:44: Du er om mulig enda dummere enn HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Og på hvilken måte er jeg dummere enn, HI? Fordi jeg har moral nok til å hevde at det beste for barn er å ha felles far?? Jeg skrev tross alt at hun skulle høre om det var like greit for bf som for henne å få nr. 2. Kan tenke meg at du synes svaret mitt var treffende fordi du mest sannsynlig er en av disse horene som knuller rundt og får unger med flest mulig mannfolk for så å tyne alle disse for penger.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Jeg blir faktisk skremt av at det finnes så dumme mennesker i dette landet.... Ikke tenk bare på dere selv, men tenk på de stakkars barna dere bringer frem i denne verden. Det er bedre å vente med barn nr 2 til det blir født med litt mer stabile forhold, økonomisk og forholdsmessig. Skal du få et barn til bare fordi DU har lyst på...og barnefar er på vei ut av huset... Hvis du hadde spurt barnet ville nok han/hun hatt en mor og far som bodde sammen også...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Så utrolig trangsynt !! Jenter er da ikke horer fordi de har barn med forskjellige menn, jaggu mye rart man skal høre... Dette/desse barna får da ikke vokse opp med faren sin engang, selv om han har normalt samvær. HI er utrolig korttenkt !! Vil hun på død og liv ha flere barn, så kan hun få orden på livet sitt først !! Få seg utdanning og jobb. Finne seg en mann og gå inn i et seriøst forhold, der de faktisk er sammen en stund før hun blir gravid. På denne måten lager hun faktisk en stabil og trygg familie.. (og nei, kan skuffe deg med en gang å si at jeg har 4 barn med samme mann, som jeg har vært lykkelig sammen med i 18 år !!)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Ja, nå gjorde du ikke noe annet enn å bekrefte mistanken min om dumskap. Det er ganske idiotisk å foreslå for noen at man skal lage et barn til med noen man ikke kommer til å fortsette å være sammen med kun fordi man ønsker samme far til barna sine. Hvor lett tror du det er å være alenemor til to barn og leve på OS og andre stønader? Og du snakker om moral? Det er det dummeste jeg har hørt. "Spør barnefar om det er greit for han..." Nei, til HI vil jeg si: Flytt ut, bo for deg selv, begynn med utdannelse til høsten og tenk deg godt om om du fortsatt vil ha barn med eksen din. Det er mye lettere å være alenemor til et barn enn til to mht å gå på skole osv. Jeg synes det aller viktigste er at barn vokser opp i trygge stabile hjem med masse kjærlighet og grei økonomi. Det virker ikke som om du er akkurat der i livet nå, at du kan tilby to barn det. Synes du skal fokusere på deg selv og barnet du har nå, og legge babyønsket ditt på hylla en liten stund til. Og til 17:50, det siste du skrev gidder jeg ikke nedverdige meg selv til å svare på engang. Har Clamydiaen gått til hodet på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå