Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Min mann har 2 gutter fra et tidligere forhold. Disse er 9 og 10 år gamle. Jeg og min mann møttes for 3,5 år siden. Hver for seg er guttene supre, men sammen så kranger de som hund og katt. Jeg blir virkelig gal og drittlei! Jeg er jo selvfølgelig glad i guttene, men jeg hater samtidig situasjonen som er her når de er her. De gidder ikke gå ut, for vennene bor jo ikke her, de sitter bare inne og krangler for hver minste ting. Vi finner selvfølgelig på ting med dem, men det kan jo ikke være sirkus hver gang de skal til pappa heller.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Vi har også to stebarn, og to barn sammen. Når stebarna kommer er det litt som hos dere, de karngler som hund og katt, og de går aldri ut eller aktiviserer seg selv. Det er ikke noe koselig stemning i huset med den enorme kranglinga, slåssinga og kjefting. Våre barn står ofte der stor i øynene og er helt forbausa over stebarnas oppførsel. Jeg er jo litt redd for at det skal påvirke de små, og at de skal få samme adferd. Jeg har veldig lite innflytelse på stebarna, de hører ikke på meg. De hører ikke på faren heller, og sikkert ikke på mora si for den saks skyld.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Huff, føler med deg. Noen som har noen gode tips, eller må man bare vente til barna blir så store at de slutter av seg seg? HI
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Høres litt ut som her.. Nå har barna mer venner her enn når de er hos moren, for vi bor nærmere skolen og vennen. MEN de skal helst være mest mulig hjemme, inne og er veldig dårlig på å gjøre noe. Vi er også opptatt av at vi ikke skal underholde de hele tiden, de må jo klare å aktivisere seg selv. Men de er inne, så og si hele vinterhalvåret - hvis ikke pappaen går ut med dem (de er 7 og snart 10) og venner skal helst være med hjem til oss.. Synes det er slitsomt at de alltid skal være her... Her er det også krangling så busta fyker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå