☆Monkey Business☆ Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Han kan vel hete det du vil han skal hete? :-)
Birben Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Ja selvførgelig kommer han til å hete det jeg vil han skal hete, men jeg er ute etter om folk synes det er to navn som passer sammen eller ei.
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Linnea er litt sånn "svensk-i-vinden-poppis-navn" så jeg synes noe svenskklingende alla Hampus, Rasmus, Hugo, Victor, Oscar (for å ta fra Sveriges navnetopp) passer best, men klassiske Fredrik går alltids det også, selvfølgelig.
Birben Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2010 Ja det er det jeg også tenker...-jenta er jo havlt svensk også. men mener at det er et navn som er mye brukt i Sverige også. Får sjekke de svenske navnelistene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå