Gå til innhold

Reise bort alene?? Egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg drømmer om å reise bort helt alene.. Uten mann og barn. Har to barn, 2 og 4 år, og er hjemmeværende. Er bare så lei nå. Dagdrømmer om en uke alene i syden..... eller kanskje bare et sted i norge. Men ikke for å besøke familie. Vi har det greit, godt forhold til mannen min, men han jobber mye og jeg har hovedansvaret for barna. Skal begynne å jobbe til høsten og gleder meg.... Vi har ikke veldig mye penger, hvordan kan jeg overbevise mannen min om at vi kan ta oss råd til dette? Og, går det an? Har ikke hørt om noen andre som har gjort dette, men jeg føler så veldig på at jeg har mistet meg selv i bare barnestell... Noen synspunkter og tips?? Vær ærlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvølgelig er det ikke egoistisk :-)

Skrevet

Så lenge mannen din synes det er greit og dere ikke går under økonomisk pga det, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne reise bort.

Jeg har en mann som reiser halve året og jeg har unnet meg nøyaktig 3 turer iløpet av 12år. Vært en sydentur og 2 helgeturer.

Skrevet

Det høres veldig deilig ut å dra på en liten husmor ferie.

Mannen min har lovet meg en spa tur som jeg ønsker meg, men nå som det ble aktuelt er hun jeg skal reise med gravid så jeg får vente enda litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...