Gå til innhold

Dersom man har to spirer, og mister den ene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil man blø da? Eller hvordan arter det seg. Er det større sjanse for at det skjer noe med den andre..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med kona til broren min, mener hun blødde og var på sykehuseti forbindelse med dette. Gikk veldig bra med han andre, som er 9 år i dag:)

Skrevet

Ja, man kan blø- eller ikke. Og ja, det kan være større sjanse for at noe skjer med den andre. Men det kan også gå helt fint.

Skrevet

Ja, da blør man. Min søster var sikker på at hun mistet, men ultralyd viste jo at den andre var i live. Han er i dag en gutt på 9 år.

Skrevet

Jeg blødde ikke. Det var to-egga tvillinger, og da gutten min ble født fant man rester på at det hadde vært en tvilling på morkaka. Var 8 uker da hjertet slutta å slå..

Skrevet

Som de andre skriver, man trenger ikke blø. Min mor hadde prøverør for 15 år siden der de satte inn to egg. UL i uke 8 viste at begge hjertene slo. UL i uke 10 viste at bare det ene slo. Hun blødde aldri.

Skrevet

Gikk selv med to spirer, ene mistet vi, kom en del blod de neste dagene.. Litt senere mistet vi desverre nr 2, legene konkluderte det med at livmora mi ikke trakk seg tilbake, nr 2 fikk for stor plass, og da kom det en god del bakterier også.. Desverre gikk det ikke rett for seg her, men i sorg gruppa jeg deltar på, så er det mange som har mistet den ene, og sitter igjen med en frisk unge, så er aldri noe sikkerhet der. Men i mitt tilfelle, så fikk vi vite at det var minimalt (7%) som mistet pga for stor livmor..

Skrevet

Så leit å høre.. Hvilken uke mistet du i? Sender en trøsteklem.

HI

Skrevet

Jeg fikk blødninger og var på ultralyd hvor de ikke kunne se noe liv. Fikk beskjed om at det hadde vært en ma, men tok blodprøver for sikkerhets skyld. Jeg ble mer og mer kvalm og slapp, og etter fire dager fikk jeg beskjed om at hcg steg, så jeg måtte være gravid alikevel. På ny ultralyd kunne man se hjertet slå, og gyn mente at jeg hadde mistet en tvilling, og at lillegutt lå gjemt bak blodansamlinger på første ul.

Skrevet

Har mistet en tvilling uten å blø, det går helt fint an. Den falt i toalettet mens jeg var på do. Trodde jeg hadde mistet babyen men det lå et levende foster igjen inni livmora. Ble en helt frisk jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...