Gå til innhold

Starter min uke 16 nå, noen andre????


Englemamma, prøver igjen...

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere har av symptomer, og kan dere kjenne noe?

Er magen blitt stor?

kjenner dere livmoren?

 

Jeg kjenner ikke livmoren og har ekstremt lite symptomer:

 

-vonde brystvorter

-flat mage om morgenen og oppblåst utover dagen

- litt stikking i magen av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte min 16 uke i går. Jeg har vært veldig kvalm i ca 7 uker nå. Har hatt vonde bryster. Kjenner også at livmoren dras oppover. ellers så har jeg litt kynnere, livmoren blir helt hard en liten stund før det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 15+5 nå...begynte å kjenne liv denne uken. så deilig følelse:)

 

jeg er endel svimmel

lite energi

Full av hormoner

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+2 idag etter egne beregninger. Merker mye mindre til graviditeten nå enn for bare et par uker siden. Magen er noe mindre og har ikke kjent noe "bobling" :/ Men håper det er en forbigående fase - snart ser jeg vel ut som et menneskefjell, he he ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i starten av uke 16,men kan heller ikke kjenne livmoren,

Kjenner stikking i magen relativt ofte jeg.. vet ikke hva det kommer av?

Magen min er størst på kvelden,men den er ikke akkurat flat lengre på morgenen ;)

 

Skal si jeg ser fram til å kjenne liv, men så langt, ingenting her heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 15+2 og har også hatt lite symptomer.

 

Jeg har hatt ømme bryster fra dag 1, og i det siste veldig vonde brystvorter.

De første 8 ukene kunne jeg kjenne at noe var på gang i magen, men så forsvant det helt. Hadde kramper og litt stikking.

Var på UL uke 13 (bor i England og vi har 2!) var utrolig lettet over å se Piglet der inne!

Magen er litt større, men ser ikke gravid ut. Bare litt oppblåst;) Og jeg bruker fortsatt de samme klærne.

Vi er nok heldige som ikke føler mye ubehag! Men jeg må si jeg gleder meg til magen blir større:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

15+2 her også. Har endel tegn fra den lille, vært mye kvalm/brekninger fra ca uke 5, håper virkelig det snart roer seg...:) Brystene er bedre nå enn i starten, var veeeldig ømme de første 8 ukene. Også mye slapp/lite energi, men skal begynne med jern i uke 20, så satser på at det også blir bedre. Har veldig lavt blodtrykk, hjelper heller ikke på:) MEN det er jo verdt det, var på ultralyd for ca 2 uker siden, og alt var i sin skjønneste orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og glemte:

Kan lett kjenne taket av livmoren, og her går ikke de vanlige buksene på lenger..Har en liten gravidmage, som er størst på kvelden. Gleder meg til den blir enda større, føles litt kvapsete og deigete ut nå....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg er også i uke 16 :) Regner med å bli flyttet litt tilbake på UL, men, men.

 

Veldig lite symptomer her også, ømme bryster, sulten. Veldig lite mage så langt.. Har heller ikke lagt på meg noe. Så det er nesten så man begynner å lure noen ganger, men har nå sett lille mirakel på tidlig UL, så jeg vet han er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 + 2:)

 

Lite symptomer, har ømme bryster, og en del vokse/strekke smerter i livmoren/lysken .

 

Kjenner derimot livmoren veldig godt, både liggende og stående. Kjennes ut som en stor ballong :) er veldig morro, når jeg drykker litt på den når jeg ligger, får jeg en kilende følelse i magen :) er helt utrolig at det ligger et lite menneske inni der :)

 

Skal på ul 7 juli :) allerede vert på en privat i uke 13 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 +3, og magen har blitt mindre oppblåst, men nå sier folk at magen ser ut som en gravidmage:) Det synes jeg selv og, for om morgenen er den liten og rund, og ikke flat lenger... Presset mot livmora for noen dager siden, og kjente bobling akkurat der, og det er vell kanskej den lille som sparker?:) Morro uansett!

 

Jeg har vært i relativt fin form noen uker nå, men er så sinnsykt trøtt hele tiden. Har ikke energi til noen ting, og må hvile og legge meg ned hele tiden...

 

Legen sier jeg har for høy blodprosent, så jobber litt med å få denne ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...