Gå til innhold

Uff, bekymrer meg sånn over seteleie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er i uke 34/35 nå, og prøver å ligge litt med rumpa på en stabel puter 10 minutter hver dag, står og henger over stoler, står på alle fire i senga... Ikke bare at jeg ser halvgal ut, liksom - men synes det er så vanskelig å kjenne hvordan baby ligger også. Kjenner av og til tråkking/pirking nedover, så han har vel ikke tatt til vettet ennå inni der..... Off. Kan noen gi meg råd, si noe beroligende.. Kan jeg i det hele tatt påvirke dette selv, eller bare vente og be til høyere makter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen!

Men ikke fortvil, det er enda tid! Min lille snudde seg i uke 37.

Skrevet

Han finner nok veien, min snudde seg ned i uke 37+3, så det er håp!

Skrevet

Min snudde seg i uke 36, så ikke uroe deg ennå :-) Da jeg var på siste kontrollen for å se om han hadde snudd seg sa jordmora på sykehuset at det ikke er så vanlig med seteleie dersom ikke tidligere babyer har ligget i seteleie. Min forrige kom med hodet ned, så da var visst sjansen stor for at nestemann gjør det også.

Men, om det skulle bli seteleie, så har jeg et par venninner som har født vaginalt og det har gått helt fint. Men jeg skjønner bekymringen..

Skrevet

Forresten, jeg glemte å nevne at jeg går til modningsakupunktur. I forbindelse med at han først lå med rumpa ned, fikk jeg vite at akupunktøren kan hjelpe med å få babyen til å snu seg - da skulle vi i så fall samarbeide nært med jordmor. Så det kan være et tips å prøve ut dersom h*n ikke snur seg :-)

Skrevet

Sukk føler med deg.

Er selv 35+ uker og bebien står inni magen(beina ned).

Livredd for setefødsel, høres groteskt ut.. huff.

Håper inderlig disse bebiene våre snur seg..

Tvi Tvi

Skrevet

Takktakk, jenter. Det hjelper på panikken med beroligende ord =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...