Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 I dag dro han på jobb, uten å vekke meg, uten å si hade. Jeg ringte han (småsur), og det ble ikke mye bedre av det. Vi er forskjellige, men jeg er så glad i han. Vil jobbe med det her for å få det til. Jeg er en varm, følsom jente. Han trekker seg unna når han føler for mye, "alt jeg blir glad i, blir tatt fra meg" sa han her for en stund siden. Vi hadde en prat om dette (og mer selvføgelig) tidligere i uka, der alle kortene ble lagt på bordet. Han vet hvordan jeg har det, jeg blir usikker av oppførselen hans. Jeg vet hvor bra dette forholdet kan være, og vil jobbe for å komme dit igjen, men det virker det som jeg er alene om. Han er selvstendig næringsdrivene, jobber mye. Det vil si sene kvelder, men han pleier å bruke morningen sammen med oss. Jeg fortalte han (under praten) at jeg satt veldig pris på den tiden vi har på morningene. Men i dag altså, så dro han uten å si hade. Han har konstant vondt i kroppen og går på smertestillende (kan jo ikke sykemelde seg.....). På grunn av dette ha vi ikke hatt sex på over 1 mnd. Han klarer ikke:( Jeg vet at dette er en del av mitt problem, for jeg føler at nærheten/intimiteten blir borte. Føler meg lite attraktiv, selv om jeg vet at det ikke ligger hos meg. Alikevel er jeg så glad i han, ser for meg resten av livet sammen med han. Han er vel det nærmeste jeg kommer det store e-ordet, og det er stort for meg. Huff, lei meg jeg nå Håper det ordner seg
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Om du ikke er fornøyd nå vil det ikke bli bedre siden heller. Høres ut som du har funnet feil type for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå