Gå til innhold

Utroskap!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har en litt løs mann/kjæreste? har du noen gang fersket mannen din i å være utro, og kansje flere ganger også? eller har du selv vært utro? jeg har en liten teori om at dem som kunne vært/har vært utro, blir mye fortere sjalu enn dem som ikke kunne vært det.. noen som tenker det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har jeg ikke en "løs" mann, og selvfølgelig er jeg ikke utro mot ham. Hadde jeg hatt/vært det, hadde jeg ikke giddet være sammen med ham.

Skrevet

Mannen her har vært utro men ikke mot meg men mot xen hans...

Men det var i sluten av forholdet hvor ingenting var bra og hun gjennom hele forholdet var utro mot han og behandlet han som dritt...

Er jo ingen garanti for at han ikke kommer til og være utro mot meg. Altså jeg vet jo ikke, men jeg stoler på han, og jeg vet han elsker meg og jeg behanlder han sånn jeg vil han skal behandle meg.

Slik som mange sier, "en gang utro,alltid utro" Jeg tror noen er det, og at sånn er bare de, har ei veninne som desverre er sånn. Men slik som i sambo sitt tilfelle med at han var utro en gang så tror jeg ikke han kommer til og gjøre det mot meg fordi jeg elsker han og aldri ville gjort han noe vondt(slik som xen) eller som noen av andre xer har gjort mot han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...