første i magen- Høygravid! Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Babyen min har de siste par dagene begynt å sparke skikkelig HARDT, i forrige uke kunne jeg ikke kjenne sparkene engang! Jeg lurer på et par ting. Er det flere som har en baby som sparker så hardt at man lett kan kjenne og se sparkene på utsiden av magen når de var/er i uke 19-20? Noen ganger sparker babyen min rett nedover. Det er skikkelig ubehagelig, gjør nesten vondt. Jeg våknet av det i natt! Jeg bekymrer meg over at den kanskje sparker så hardt at den åpner selve veien ut.. ja, vet det høres teit ut, men har nå begynt å se etter fostervann i trusa etter dobesøk Legen min flirte nå litt over teorien min og forsikret meg om at dette ikke var mulig, men det kjennes virkelig slik ut! Så trenger litt forsikring om at noen har opplevd noe liknende og at den ikke sparker seg vei ut :/
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Å jada, her sparker han som om han prøver å komme ut! Magen buler og hopper i alle retninger! Er jo et sunt tegn at han er sterk og i form:) Bare NYT(!!!) sparkene, det kommer nok dager der du kjenner mindre liv (helt normalt det og) og da savner du de gode sterke:) Ang. retningen han sparker i varierer hele tiden.. De snur og romsterer og spreller rundt inni der:) Kos deg! (er forresten bare innom å kikker fra 3.tri, men måtte bare svare på denne:))
Gjest Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Noen babyer brekker faktisk ribbena til mor, så det kan være bra kraft i de små tassene... ) Men ut kommer han seg IKKE !! Garantert!! Kos deg !! Gleder meg til jeg kjenner spark...
*Nøtta* Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har også kjent noen skikkelige tak fra den lille... er bare 22+0. Noen av de er faktisk dirkelte ubehagelige,og jeg må si jeg er "bekymret" for ribbena mine i fremtiden her... ;-p
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 nr 1 var slik, hadde ømme ribb-ben til slutt. var ikke rolig 1 sekund, slik er hun egentli ennå 1,5 år. turbo men denne gangen er han helt rolig, kjenner lite bevegelser. er uke 19. drakk slush i går å det syntes han vist var kaldt, fr da sparket han så hardt at eg kvakk, spesielt siden han ellers er så rolig.. men dersom han er lik far, ha han vel et godt sovehjerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå