Løvinna30 Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan ser den ut (flaska / pakka?) Er den grønn med sånne dråper på og brun / oransj skrift som går på skrått oppover på en måte? hva koster det? (kjøper man det på apoteket?) Og når begynner man med det? kom gjerne med hvordan dere gjør / bruker det? mange spørsmål fra en førstegangsfødene :-)
Gjest Sharazi Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg bruker hvetekimsolje fra apoteket. Det er en brun flaske og jeg tror det var orange skrift. Den kostet under 100 kroner. Jeg begynte så vidt i uke 35, men klarte ikke å følge det opp, så da ba jordmor meg å bruke den to ganger om dagen når jeg var akkurat 38 uker på vei.. Tror det vanlige er å begynne i uke 37 og gjøre det en gang om dagen frem til fødselen. Jeg slet lenge med å finne riktig stilling, men nå har jeg endt opp med å halvveis ligge/sitte på baderomsgulvet mens jeg masserer... Men jeg vet at andre ligger i senga, sitter på huk, noen gjør det over toalettskåla osv. Magen er i veien uansett, så finn en metode som passer deg!
Minimo <3 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jordnøtt olje er virkelig å anbefale, men det kommer også en uting med den! Jeg brukte den i mitt første svangerskap, men fikk masse illeluktende utflod og slim! Mannen min likte det virkelig ikke, så denne gangen prøver jeg bringebærblad kapsler Men flasken er brun og pakken den kommer i er grønn Den får du kjøpt på apoteket, og koster i underkant av en hundrings
Minimo <3 Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 glemte å si: Den smører du godt i underlivet, og su må gjøre det på kvelden, da du kan sove naken og lufte deg eventuelt den skal være på så lenge som mulig Normalt er å begynne ca 3 måneder før fødsel Funket som fy på meg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå