Gå til innhold

Jeg skal bli far !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss alt går etter planen, så skal jeg bli far i februar måned 2011 !

Dette er kanskje det største som har skjedd i mitt liv, men jeg kan ikke fortelle om det enda! Man skal vel gjerne vente 12 uker før man forteller det til noen!

Jeg gleder meg til å fortelle det til familie og venner..

Noen som har noen tips eller artige historier på hvordan man kan fortelle det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk inn tåteflaske, smokker osv... å gi besteforeldre... de skjønner de trenger det til barnebarnet kommer idet de pakker opp =)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere begge :)

Kanskje du kan kjøpe en t-skjorte hvor det står "jeg skal bli pappa" og ha den på deg når du skal besøke venner og familie, sikkert kjekt og se reaksjonen når de plutselig oppfatter hva som står der hehe.

Skrevet

Det var ingen dum ideer !!

Det er jo ikke så ofte man skal fortelle en sånn nyhet, så jeg skal prøve å gjøre noe spektakulært !!

Skrevet

Man må ikke vente til 12 uker med å fortelle at en ny verdensborger er på vei... Måtte bare si det, fordi det er så mange myter og litt tabubelagt. Man skal liksom ikke si noe i tilfelel det går galt, men gjør det noe om folk vet.

PS, gratulerer med at du skal bli far, ikke mange menn her inne på forumet. Min kjære hadde aldri gjort det... Flott at du er stolt. T-skjorte ideen er kul,

Skrevet

Legg noen boller i ovnen. Be venner/familie om å ta det ut....

Ikke sikkert de skjønner det da ;)

Skrevet

Enten skjønner de den ikke, eller så tror de det kommer flerlinger.

Skrevet

Gratulerer så mye.

Vi fortalte fra positiv test, ventet litt med å si noe til storebror da.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Vi er nok det noen vil kalle heldige, men pga forskjellige omstendigheter ble det ultralyd i uke 10+5. Fikk med ultralydbilde, tok bilde med mobilen og sendte det rundt. Skrev "Hei jeg er ti og halv uke og ca 7,5 cm og kommer i september" Og reaksjonene lot ikke vente på seg.

Skrevet

Måtte bare si hei! Ikke ofte man hører om menn her inne! Velkommen skal du være... håper du ikke friker ut av alle de hormonelle damene her. Jeg anbefaler deg å ikke bruke anonymforumet om du vil ha en god opplevelse.

Gratulerer!!!

Og ang. de bollene i ovnen: du kan jo bare legge en der og si at det er noe i ovnen til gjestene. De tar kanskje hintet når det bare ligger en der....

Skrevet

vi pakka inn en sjokolade i gave der det står bestemor/bestefar ol på=) den fallt i veldig god jord=) med 2. mann hadde vi en genser på kommende storebror: jeg skal bli storebror type tekst=)

t-skjorte/genser tar litt tid, men fader hvor artig det er å se uttrykkene=D

gratulerer så masse forresten=D

Skrevet

Vi gav familiene våre et kort med en gåte på, under juletreet.... Kjempe artig! De brukte litt tid før de skjønte det ja. Dvs svigerfar tok det med engang, og satt å humra i skjegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...