Gå til innhold

lån som ikke er bet enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fast trekk i mnd. Men nå er ikke billånet og avdrag til lån blitt trekt.. Har ikke gjort noe for å hindre det, hadde ikke nok penger, el de kom inn en dag etter forfallsdatoen skulle vært...Så aldri at det sto for forfall heller... Har jeg sluppet unna med en mnd nå? El får jeg dobbelt så mye neste mnd? Er snart en mnd siden det skulle forfallt.. hmmm Har aldri skjedd før, vledig merkelige greier dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke deknikg på konto den daget regningen skulle blitt trekt(samme dag hver mnd untatt om det er helg) er det du som må ordne med trekket ellers kan du vente deg en inkasso.

Skrevet

En gang jeg ikke hadde dekning når billånet mitt skulle trekkes så fikk jeg regninge på beløpet i poseten. Ble som en purring.

Skrevet

Da må du betale manuelt, og ta kontakt med kreditor, si pengene er på vei, og forklare hva som er skjedd.

Visst ikke blir det sendt purring, om du ikke betaler den kan hele lånet bli oppsagt. Spør om du kan dele opp beløpet om dere ikke har pengene. Du slipper ikke unna med en måned, det koster deg bare enda mere.

Skrevet

Regninger sm går på avtalegiro og som ikke kan bli trukket kommer som purring i posten, man slipper ikke unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...