Gå til innhold

Liftgardiner i stua


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med liftgardiner til brede vinduer - 160 cm? Blir de "for tunge"? Går det an å kjøpe så brede noen steder?

 

Hva slags gardinløsning har dere i stua? Kanskje jeg kan få noen andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det finnes så brede f.eks. på Bauhaus eller Jysk.

Jeg skal også ha liftgardiner, og lurer på hvordan de helst skal henge.. Helt utenpå vinduet - dvs. på ytterlistene, eller inni vinduet?

Skrevet

Jeg kjøpte på jysk og fant 140 cm brede.. Tror de hadde noen bredere også =))

Nå liker jeg best å ha liftgardiner i gang, kjøkken, bad/do osv, ikke noe fan av å ha de i stuen (der liker jeg panel eller vanlig gardiner)

Men jeg synes det er penest å ha liftgardiner inni vinduskarmen, hvis man har pene lister og en litt dyp karm. Har man ikke det er det penest med gardinene utenfor listene =))

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...