Gjest Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Var hos jm på onsdag og hun knadde litt på magen for å finne ut hvordan han lå. Hun tok godt i (regner med hun vet hva hun gjør;)) og mens hun holdt på fikk jeg kynnere. Da jeg kom ut i bilen fikk jeg enda en, og har hatt veldig mye av dette helt siden timen.. Har hatt det tidligere og, men nå er det store deler av dagen.. Ikke regelmessig og ikke "tak" men det blir bra ømt og magen hard.. Kan hun ha satt igang noe? Eller? Syns det var så rart å plutselig etter dette få så mye av de.. Er i uke 29...
millie+2klumper Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 tviler på at hun har satt i gang noe med det. Du kan nok ta det helt med ro;). Vanlig med en del kynnere fremover nå.
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Takk for svar:) Nei, det er nok ikke noe å bry seg om, men blir litt urolig når jeg ikke har kjent det så mye før...
millie+2klumper Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Det skjønner jeg:) Er noe og bekymre seg for hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå