Gå til innhold

flere som ser ut som jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strekkmerkene begynner rett under knærne,oppover lårene,hele magen,på rompa og hele veien rundt magen og på ryggen. + puppene da seff.. Dette begrenser kles skapet noe forferdelig! Klarer dere og leve med det? Og hvor gamle er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har på baksiden av knærne

hele innsiden av lårene

hoftene

magen

øverst på puppene

er 26, 2 barn med 14mnd mellomrom

Går med det jeg føler meg vel i, eneste merkene som virkelig bryr meg er de på magen, så unngår plagg der magen er bar

Skrevet

Er 23, og har vel egentlig hatt strekkmerker siden jeg var 15. Ikke noe gøy i det hele tatt.. Tror jeg aldri viste meg offentlig i korte skjørt eller topper.. (Kanskje like greit, men det var ikke greit da.. :P ) De ble blekere etter noen år, men fikk en del nye nå under graviditeten.. Nå bryr jeg meg ikke så masse.. Jeg vet at de blekner etterhvert, og at det ikke er stort jeg kan gjøre. Har heldigvis ikke strekkmerker på lårene lengre, så kan gå i litt skjørt, selv om miniskjørt ikke frister lengre uansett. Syns de på magen er verst, men er jo ikke mange som kommer til å se dem heldigvis. Har funnet en super badedrakt på Ellos, den ser faktisk litt stilig ut, samtidig som den vil skjule strekkmerkene. Kommer til å ha en badebuksebokser og da, for å skjule merkene i bikinikanten så jeg prøver å ikke la dem stoppe meg fra soling, og bading.

Skrevet

Er 35 og har ingen strekkmerker eller rynker:)

Skrevet

http://theshapeofamother.com/

Ta en titt på denne siden, du er nok ikke så unormal.

Jeg har mange strekkmerker, men bryr meg ikke noe særlig om dem. Jeg er slank og passelig veltrent, at tre svangerkskap med store barn har satt sine spor på kroppen kan jeg fint leve med.

Jeg går i det meste av klær, men er 35 år så jeg går ikke i hotpants og bar mage uansett. Sommerkjoler, shorts og singlet osv er helt vanlige sommerklær for meg.

Hev haken, rett ryggen og vær stolt. God selvtillitt synes bedre enn noen strekkmerker!

Skrevet

så flott for deg da,23.10. flott at du gidder å svare på et spm som IKKE ble stilt.

Skrevet

om de er røde kan de gå bort, er de hvite er det desverre så liten sirkulasjon at det skal mye til for å kvitte seg med dem

man ser ikke mine så godt etter jeg gikk ned 10 kg. huden strammere nå, så blir liksom ikke rynkete gr strekkmerkene lengre

Skrevet

hva gjør dere for å stramme opp huden da? Jeg har gått ned omtrentlig litt over 20 kg... og det er sånn rimelig greit med sammenstrekt, men hadde ikke gjort noe om det kunne oppstrammes litt mer....

Skrevet

jeg har strekkmerker:

bak knærne

baksiden av lårene

på musen (bollemusen) og oppover magen- det ene på musen/venusberget er nesten 1 1/2 cm bredt, og det vokser ikke hår der, ser HELT rart ut, magen er stappfull i brede (1 til 1 1/2 cm brede merker) hele veien opp til brystbenet og utover til flankene/ryggen, de på magen (og det ene på venusberget) er veldig store og brede, merkene på resten av kroppen er "vanlige" strekkmerker. Videre må jeg huske å fortelle om at jeg også har strekkmerker på baksiden av armene/under armene/der i overgangen fra skulder til arm på baksiden altså... (?? hva heter det egentlig der?)

Jeg er snart 28 år, har født tre barn alle over 4 kg, men de verste strekkmerkene (på magen) kom med første, da jeg var 21 år.

Huden min er jo kjempe elendig sånn sett, jeg fikk til og med strekkmerker PÅ kneet etter en kikkhullsoperasjon pga hevelsen etter operasjonen... :P jaja

har vert og sett på den siden som en over her tipser om, og det hjeløper!

De første årene etter første fødsel var tunge mtp å akseptere kroppen, men med tiden har det bedret seg, er ikke like uutholdelig lenger.

Men likevel, jeg har tenkt å ta bukplastikk, pga plagene (det gjør VONDT i strekkmerkene over musen, da huden henger over der og strekkmerkene er veldig BREDE og røde mange år etter de oppsto- problemet er der selv om jeg er sylslank, pluss at jeg må holde musen opp (dra i huden) for å få klitoris "frem" nok til å få orgasme- plagsomt! så jeg skal fikse det nå som jeg har født de barna jeg skal ha (mannen har sterilisert seg også- vi er ferdig med produskjonen)

Skrevet

for meg kom det gradvis sammen med vektnedgang

trener 15min hver dag, så ikke stupt med i vekt, men rolig

og husk, huden bruker ca 1år på å innstille seg din nye vekt etter vekt nedgang

Skrevet

aa 23.30 her-

og så har jeg selvsagt merker på puppene da, som forøvrig henger ganske slappt etter å ha ammet tre barn:) men de plager meg ikke da de strekkmerkene er sånne "vanlige"

Er kun magen som er et problem nå- de merkene jeg snakket om som er røde- er hvite i den forstand som du tenker på, men blir røde og betente av irritasjonen pga gnissningen mellom huden (har heng) og at de er så brede (huden er veldig tynn på selve merkene, det er bare tynne "strimler" med hud mellom merkene)

Skrevet

ja, jeg har også et nesten to cm bredt rett ovenfor huttiheita mi, og der vokser ikke hår nei.. begynner å bli ett par år siden jeg fikk, så å gå rundt som dette her er faktisk ganske deprimerende.. Kan ikke mannfolk gå gravide innimellom!??? arg.. å litt snuffs... snufs--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...