Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 For min nye kjæreste... Pga strekkmerker og hengepupper... Han har alltid sagt jeg ha en fantastisk kropp, veldig mange har sagt det til meg, men da ha de ikke sett hva som er under klærene!! Nå har vi jevnlig sex, og jeg kan aldi ta meg en herlig dusj med ham.. Jeg kan ikke ligge naken og bli tent på å ha sex for jeg blir så satt ut av kroppen min, er skikkelig stygt med tigermerkene på magen og de slappe puppene
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 om ikke kjæresten din godtar deg som du er, kan han da ikke være noe å samle på. Vis han deg så naturlig som mulig, ved at dere dusjer sammen el.l.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Ehh.. tror du mister poenget her, driter i hva han synes, jeg synes ikke det er behaglig fo min del..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg syns du skal gi han den tilliten med å la han få gjøre opp sin egen mening om kroppen din. Ingen mannfolk tenner på en jente som snakker nedlatende om seg selv ! Det kan jeg love deg !
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har sagt jeg vil operee meg, og det skal jeg ... Han tar aldri på puppene mine feks...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg følte det på samme måte i 20-årene. Hadde verdens dårligste selvtillit og hatet kroppen min. Er nå i 30-årene og ser tilbake på bilder av den fantastiske kroppen jeg hadde i 20 årene og ikke innså selv! Du ser nok mye bedre ut enn du tror kjære deg. Kjæresten synes sikkert at du er verdens deiligste! Hadde du brydd deg om han hadde hatt litt manboobs og strekkmerker?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Det er nok din reaksjon som gjør at han ikke tar i puppene. Det er sikkert ingenting han heller vil, men om han føler at du misliker det så er det klart han lar være.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Vel, da fortjener dere hverandre. Like overfladiske begge to. Glad jeg ikke bryr meg om sånt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Kjære HI Gi det litt tid. Har du forklart ham hvordan du har det? Bare pass på at det ikke blir en manisk væremåte for da vil han nok trekke seg unna. Forsøk å være naken med ham i mørket og la ham kjenne på kroppen din og nyte den. Så jobber du med å tvinge deg selv til å styre unna slike destruktive tanker. Her er det også hengepupper, strekkmerker, cellulitter og slappe lår. Liker det ikke selv, Men ser lysten i øynene på kjæresten min og han nesten glemmer meg når han leker med puppene mine. Av og til ber han meg bare stå foran ham: fordi han kan ikke se seg mett på meg, sier han. OG da føles det så mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå