Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 og hva sier mannfolka? dekker dere til med noe for å unngå flekker etc??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 På ingen måte! Jeg blør som en foss, det hadde blitt noe sinnsykt griseri.. Føler meg absolutt ikke konfortabel med det heller, vi måtte jo ha dusjet begge to etterpå. Jeg brør gjennom den største tampongen på 2 timer og må skifte flere ganger i løpet av natta.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Nei. Syns det er ekkelt og grisete. Blør mye og føler meg ikke akkurat komfortabel da.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Ikke noe sex i når dama har uka.. Men jeg lider ikke noe nød av den grunn..=) Dama varter meg skikkelig opp når tante rød er på besøk !
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Har hatt sex når det er nesten over. Men da kun i dusjen!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Har hatt det et par ganger, med håndkle under, men syns det ble så ekkelt at NO MORE!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Ikke de to første dagene når jeg blør en del, men de gjenværende dagene kan vi godt ha sex. Blør så lite at vi fint kan ha sex uten at det blir søl.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 prøvde for første gang i dag. vakke planen, bare ble litt ivrige. ble ikke så mye gris som jeg hadde trodd. og en deilig varm dusj sammen etterpå HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Helst ikke, men det hender. Om vi husker på det legger vi håndkle under. Har tilogmed hatt samleie med mooncupen i, var ikke helt meningen det da, men vi ble visst litt ivrig...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Vi gjør det ikke. Mannen vil ikke. Jeg er vant til å gjøre det (med ekskjærester), og synes ikke det er særlig grisete. De første par dagene når jeg blør mye er det greit å ikke ligge på rygg og ha sex for da har det lett for å søle, men etterhvert som uka går fungerer det meste. Ekskjærestene mine har heller ikke synes det var ekkelt, så jeg har vært mye på toppen når jeg har hatt mensen. At det blir litt blod rundt omkring på magen, lårne hans osv gjør ikke noe.. Det går jo av i vann! Synes det er helt naturlig jeg.. Men, her vil altså ikke mannen, og jeg respekterer det og. Helt greit at han synes det er ekkelt. Han synes ikke at JEG er ekkel av den grunn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå