Gå til innhold

Satser på at det bare er hormoner!!!


gugg

Anbefalte innlegg

Gubben er en dust, og guttungen gjør meg gal! Føler meg som den drittkjærringa! Tar tenning for alt mulig rart! Håper det roer seg snart, var ikke slik med nr 1... Og tror ikke gubben skjønner hva han gjør galt. Er virkelig frustrerende dette! Er det flere som føler det slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel sliten som mange andre i første trimester :) Er selv dønn sliten, og blir lettere irritert når jeg er trett -og det er jeg jo stote deler av dagen. Har heldigvis en tålmodig og flott kjæreste som prøver å sette seg inn i situasjonen min og som tar signalene fort ;) I dag tok han med seg jenta vår på 1 1/2 og dro ut sånn at jeg kunne sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk gud for at det er fler som har blitt sprø i hodet. Jeg er nesten konstant sur på stakkars kjæresten min.... synes ikke han gjør noe riktig lenger... huff... men skjønner att det er bare meg når jeg har roet meg ned å tenkt meg litt om.. men det er ganske slitsomt for oss begge, så jeg håper også det gir seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada.. Det er flere hormontroll i kurven gitt! Jeg, som stort sett alltid har tålmodighet så lang som et vondt år, freser fra meg for slikk og ingenting... Har lyst til å virkelig gi gubben inn, men kan ikke det. Han ligger nede for telling med kraftig ørebetennelse!

 

Når det gjelder hormonbelagte eksplosjoner, er det verst å bli sint/irritert på trollungen min som bare har lyst til å sitte på fanget til mammaen sin, som bare vil at mammaen skal legge henne, som bare vil at mammaen skal hjelpe med maten osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...