Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Var nede for å fikse en lampe (noe han ikke klarte, elektriker mandag) på vei ut spurte han om det var greit om han tok en røyk av meg, da han var på vei på fest (røyken ute på bordet), sa ja, og gikk inn til han som ikke var sovna for å slå av lys etc. Henta pakka no (røyker å terassen etter ungene er lagt, da elste våkner av ytterdøra) og der var det bare to igjenn. Da har han tatt en fire- fem stk.. kommer meg ikke på butikk før i morgen.. arrrgh
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Oj! Hvordan skal du overleve på kun TO røyk!!!!!!!! He he he he fårstår frusrasjonen din, men kjenner det er UTROLIG deilig å nå stolt kunne si at jeg er en IKKE røyker! Husker den frustrasjonen altfor godt! Hilsen ex røyker!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Åja, stakkars, har veldig sympati med deg som ikke får røyka mer i kveld. Glimrende å skulle skyte huseieren for noe sånt. Gå heller og forklar at du ikke har flere røyk og at han må gi noen tilbake da. Evt kan du jo prøve å slutte.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Som skrevet er han borte på fest, og før han er hjemme i morgen har jeg komt meg på butikk. Har ikke lyst å slutte, jeg røyker for jeg vil, jeg liker det, så kjeften på dere anti røykere (ikke du x-røyker)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Kjeften selv din stinkende røykegris! Usexy og ekkel er du.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 bedre med en røyk enn en pose sjokolade sier nå jeg.. sikkert derfor jeg er tynn og du ei feit sugge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå