Gå til innhold

dre på facebook?


Uro4

Anbefalte innlegg

og bruker dere det mye?

 

JEg er innom flere ganger om dagen nå som jeg går hjemme..hehehe..Lett å bli hekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

facebook er jeg innom daglig, ja. Er litt "avslapping" etter en lang dag på jobb osv.

 

Men var mye mer aktiv da jeg var i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp innom daglig ;o)

Skriver ikke så mye, men snoker litt på andre hehe ;oP

Også er jeg på farmville da, skikkelig ubrukelig tidsfordriv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har profil der. er innom å sjekker nesten hver dag. legger dere ut bilder av de små? jeg har noen bilder av lillegutt der, de hjemme på Vestlandet synes det er så stas å se nye bilder siden de ser han så sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke legge ut bilder av snuppa på fb. Jeg syns det blir å eksponere henne før hun kan bestemme selv om hun vil ha fjeset sitt på nettet. Dessuten syns jeg det er betenkelig at fb da får full rettighet på bildene og kan bruke de til eget formål...

 

Men respekterer fullt ut at andre tenker annerledes altså. Ser jo det er mange som legger ut bilder av barna sine der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt enig med magica egentlig. Men jeg har lagt ut tre bilder tror jeg - av dem sammen med meg eller pappan - på en sånn måte at de ikke kan skilles fra oss. Hvis det ble forståelig på noen måte...?

 

Men jeg synes jo det er morsomt å se på bildene av andres små snusker da! Og jeg respekterer at man tenker forskjellig om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har en profil der. Ble mye brukt de ukene jeg var hjemme i permisjon før tassen kom, og da ble også en farmville gård på meg. Som ble mye brukt i permisjonen etter fødsel. Men nå er det ikke like mye tid, men er innom ca daglig på fb.

 

Valgte å legge ut bilder da jeg har familie og venner som vi ikke ser så mye. (min familie bor i Kristiansand). De syntes det er gøy å se bilder av han. Men er egentlig litt i mot det, men er litt seint nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...