Gå til innhold

Røyker dere??


Uro4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjælpes uro - for mye fotball i heimen?

 

Nei, røyker ikke og irriterer meg faktisk litt over mødre som går tur med sine søte små og damper. Eller gravide med kjempemage som er sykmeldt og står på trappa og damper hele dagen (ja, faktisk en nabo som er skikkelig høygravid nå som har dampa hele våren - huff!!)

 

Har ikke noe mot røykere altså, men får jo være grenser synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan gjerne ta meg 2-3 røyk om dagen, av og til ingen, av og til fler - om det er i festlig lag.

 

Røyker på vei til/fra jobb, evt i lunsjen. Og muligens en etter leggetid. Men røyker ikke mens jeg feks er på trilletur, eller mens jeg leker med barnet osv.. Det syns jeg blir for drøyt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for å ha det sagt: jeg røykte selvsagt ikke under svangerskapet..

 

Men når man har røyket noen år så er det veldig lett å begynne igjen når man ikke lenger er gravid eller ammer. Man faller fort tilbake til gamle vaner... Mitt problem var vel at jeg aldri bestemte meg for å slutte for "resten av livet" da vi startet prøvingen. Jeg skulle bare ikke røyke mens jeg var prøver og under graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sluttet heldigvis noen måneder før jeg ble gravid. Savner det ikke!! :o)

 

Er enig med rima om at det ikke ser bra ut med høygravid mage og røyken i munnviken. Det gjør noe med en. Samtidig så kjenner jeg fler som har smugrøkt under graviditeten og som skammer seg inderlig for at de ikke klarer å slutte... Det kan være mange årsaker som vi ikke vet om. Men som sagt kjenner at det skjærer litt i hjerte ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg røyker, men ikke når jeg er sammen med jenta mi. Det styggeste jeg ser er folk som bare MÅ røyke når de triller babyen. Eller de som bare MÅ røyke utenfor butikken med barna i handlevogna. Ser helt forferdelig ut.

Jeg røyker hver dag, men det er kun etter leggetid eller når hun sover på dagen om jeg har besøk! Ellers røyker jeg aldri før 19 om kvelden :)

Røyker heller ikke inne, i bilen, og om jeg er på besøk der folk røyker inne spør jeg alltid om de kan gå ut når vi er der.

Vil ikke at hun skal utsettes for det på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri røyket i hele mitt liv.

Når jeg først har holdt meg så lenge så har jeg ikke noe behov for å prøve heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen røyk på noen av oss her heldigvis. Nå jeg var i syden nå så jeg ei som gikk og røykte mens ho hadde barnet i bæresele på magen. Da blir jeg litt overgitt.

Begge foreldrene mine røyker, men de tar det som en selvfølge å gå ut å røyke når barnebarnet er på besøk heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Røyker ikke nå lenger.. røyka før jeg ble gravid.. men har heldigvis klart å holdt meg borte fra den :-)

 

Men har ett stort problem, begge svigerforeldra min røyker..inne i huset sitt! Noe som resulterer i at vi sjelden drar dit på besøk.

Vi har sagt ifra x antall ganger, men de bryr seg ikke.. så verst for de tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...