Gå til innhold

Tolvte uke ;)


010111

Anbefalte innlegg

I går var jeg hos jordmoren min i Larvik for første gang. Og hun er så heldig at hun har arvet Ultralydgreiene fra gynekologene der, litt gammelt utstyr, men jeg fikk se at det fungerte.... for jeg fikk tidlig ultralyd, i stedet for å lytte til hjertelyden.

 

Så en liten krabat som beveget seg som bare det. Ble veldig facinert av det lille livet som beveget seg rundt inni magen MIN... merkelige greier;)

 

Snart 1/3 unnagjort og formen er fortsatt veldig bra;) Herrrrlig..

 

Noen som veit om det er for tidlig å få ryggsmerter? Har slitt litt med ryggen de siste dagene, som om jeg har stått opp ned i en potetåker i flere timer... søstra mi mener at det har ingenting med svangerskapet å gjøre... men egentlig er det best å bare ligge rett ut...

Noen som har peiling?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter skikkelig med ryggen om dagen. Går til kiropraktoren en gang i uken pga av dette. Det startet da jeg var i uke 6. Hun mener at det er graviditeten og alle hormonene i den forbindelse. Så det kan godt være at det er graviditeten hos deg også.

 

Hun mente også at det mest sannsynligvis ville roe seg ut i 2. trimester.

 

Så får vi krysse fingrene for det hos både deg og meg ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg og er i 12. uke og fikk se en liten levende krabat på fredag. Kjempemorsomt. Jeg føler meg kjempefin, kvalmen og den verste trettheten er over ( det blir nok kanskje en gutt dette her?). Jeg har også vondt i ryggen, korsryggen, innimellom. Har det ikke vanligvis, så det har nok med graviditeten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig! :D

Æ å har fått nå så gææææli t ryggsmerta dæm to siste ukan, men no e d ille på kveldstid.. E vist normalt ifølge venninnan mine, men ska spør lægen min på fredagen for æ vil t fysioterapeut eller kiropraktor for æ får itj t å søv skikkelig pga den pluss mareritt hele natta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...