Gå til innhold

Når begynne med sana-sol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror får sana-sol, og nå har lillebror blitt fryktelig nysgjerrig på dette gule som storebror jubler over å få. Han er bare 9,5 mnd, så er vel kanskje litt tidlig? Står ingen anbefaling på flaska.

Når begynte deres barn med sana-sol? Og er det noen som vet om det er noe i veien for å gi ved 9-10 mnds alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må de ha det også?

Det har ikke min helsesøster nevnt. Gutten min (20 mnd) får tran- holder ikke det?

Skrevet

Lurer på om vi fikk beskjed om at hun kunne begynne med det ved rundt 6 mnd! :)

Skrevet

Neida, de må nok ikke ha det. Men storebror elsker det, og det er jo sunt så hvorfor ikke? Og nå er lillebror veldig nysgjerrig på det også, så ser ikke noe skade i at han skal få også.

Men når?

Ser under her at det er nevnt 6 mnd, så da regner jeg med at lillebror kan få smake litt i morgen. Regner uansett med at det ikke er skadelig, da ville det vel stått på flasken?

Skrevet

Mulitbarn (Nycoplus) som selges på apoteket kan gis fra fødelen av, den minner veldig om Sanasol.

Skrevet

Det er sitrus i sana sol (det er det ikke i Biovit, men den er dyrere)... vet du om han tåler det ? får han tran ? det er nesten det samme i de ,men ikke Omega-3 fettsyrene i sana sol.

Du kan gi han ,men vis du gir han tran må du halv anbefalt mengde av begge to.

Du kan også lese hær http://www.sana-sol.no/c-37-Sana-sol.aspx

Skrevet

Tusen takk for svar med link!

Lillebror fikk en liten smakeslurk i dag, så ut til å falle i smak! Og ikke noen reaksjon på sitrus!

Ingen av de får tran, men d-vitamindråper. Så jo nå på linken at man ikke skal kombinere sana-sol med det. Men, kan jeg da kutte ut d-vitaminene og bare gi sana-sol til storebror på 2 år?

Han vil jo mye heller ha sana-sol, dessuten så er det jo flere vitaminer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...