nyrestein Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan gjør dere det? Er dere på jobb mens det står på? Selv er jeg trøtt hele dagen, sover 2-3 ganger etter jobb og kaster gjerne opp 1-2 ganger om ettermiddagen. Merkelig nok skjer det sjeldnere på jobb. Da spiser jeg hver 1,5 time (banan, annen frukt). Syns det er ganske slitsomt å være så totalt trøtt og sliten med spying hver dag når jeg er i full jobb. Har et barn fra før av på 3,5 år som også krever sitt. Andre her i lignende situasjon? Hvordan håndterer dere dagen?
*Noisy* Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har det ganske likt som deg egentlig, og synes det er fryktelig slitsomt. Jeg sitter foran PCen hele dagen, så jeg passer på å gå litt innimellom. Jeg har også en treåring, så det blir ikke så mye tid å slappe av før utpå kvelden.
*Noisy* Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har det ganske likt som deg egentlig, og synes det er fryktelig slitsomt. Jeg sitter foran PCen hele dagen, så jeg passer på å gå litt innimellom. Jeg har også en treåring, så det blir ikke så mye tid å slappe av før utpå kvelden.
*Dora* Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 For å ikke være kvalm hele tiden tar jeg postafen som er reisesyketabletter, hjelper veldig bra
..snøklokke.. Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Når det stod på som værst brukte jeg seaband og postafen. Spiste hyppig og drakk mye vann. Så helt plutselig var det over,og alt glemt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå