Gå til innhold

Dere trøtte og kvalme - hva med jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Er dere på jobb mens det står på?

Selv er jeg trøtt hele dagen, sover 2-3 ganger etter jobb og kaster gjerne opp 1-2 ganger om ettermiddagen. Merkelig nok skjer det sjeldnere på jobb. Da spiser jeg hver 1,5 time (banan, annen frukt).

Syns det er ganske slitsomt å være så totalt trøtt og sliten med spying hver dag når jeg er i full jobb. Har et barn fra før av på 3,5 år som også krever sitt.

Andre her i lignende situasjon? Hvordan håndterer dere dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ganske likt som deg egentlig, og synes det er fryktelig slitsomt. Jeg sitter foran PCen hele dagen, så jeg passer på å gå litt innimellom. Jeg har også en treåring, så det blir ikke så mye tid å slappe av før utpå kvelden.

Skrevet

Jeg har det ganske likt som deg egentlig, og synes det er fryktelig slitsomt. Jeg sitter foran PCen hele dagen, så jeg passer på å gå litt innimellom. Jeg har også en treåring, så det blir ikke så mye tid å slappe av før utpå kvelden.

Skrevet

For å ikke være kvalm hele tiden tar jeg postafen som er reisesyketabletter, hjelper veldig bra :)

Skrevet

Når det stod på som værst brukte jeg seaband og postafen. Spiste hyppig og drakk mye vann. Så helt plutselig var det over,og alt glemt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...