Gå til innhold

Argh, drittmann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten og trøtt for tiden, har en liten datter som har kolikk, hun har mange skrikeperioder gjennom hele dagen. Masse luftsmerter. Jeg maserer, gir sukkervann, varme bad, bæring, kjøring osv.. Noe hjelper, og noe hjelper bare litt. Vi får heller ikke gjort så masse. Husarbeid blir ikke prioritert, og vi er sjeldent ute av huset. Kan jo ikke engang trille, for det roer henne ikke.

¨

Samboeren min er jo selvsagt på jobb, og jeg skjønner at han er sliten, men han kan aldri gjøre en dritt. Han skifter aldri bleie, eller tar seg av henne. Alt han gjør når han er hjemme fra jobb er å sove, eller spille data. I tillegg så er han med på så masse ute. Fotballtrening, trening generelt, være med kompiser.. Jeg sitter inne hver dag, og jeg er så sliten. Får aldri slappet av. Idag tenkte jeg at han kunne hvertfall ta henne på natta, slik at jeg kunne få sovet ut, og samlet energi, men idioten bestemte seg for å drikke. Så da kan han ikke ta henne, og imorra skal han selvsagt ut igjen. Jeg er drittlei, og føler egentlig at dette er dødt. Kan like gjerne flytte fra han, og være alene på ordentlig. Slipper hvertfall å rydde etter andre, og all frustrasjonen over han. Det verste er egentlig at jeg alltid får høre at jeg er ego når jeg ber han ta seg av henne litt mens jeg tar en dusj, eller tar meg 5 min på data. Bare at jeg spurte han om han kunne ta natta var jo helt forferdelig og utløste en krangel. Jeg blir gal av den mannen, han var ikke slik når vi ble sammen, og flyttet sammen, Virker som han tror "ungdomstiden" er over nå som vi har barn.. Han skal og ha en mening om alt, selv om han ikke gjør noe selv. Han klikket nesten da jeg sluttet å amme, for det var såå viktig med morsmelk og så mye enklere. Ja, jeg vet at det er det, men det hjelper ikke når melken er tomt, og hun ikke la på seg.

Dette ble litt langt, og uten mening, men måtte bare få det ut. Kanskje noen kan si at jeg ikke er ego, og at jeg klarer meg bedre alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du gidder å prøve å oppdra en voksen mann. Har du ikke nok med det barnet du har født? Tupp han hardt i rævva.

Skrevet

Glemte å ønske deg lykke til!

Skrevet

Kjære deg!

Høres ut som en mann som ikke har skjønt sitt ansvar! Så enten setter du deg ned med han og forklarer han hva han har forpliktet seg til når han har "inn, ut, sprut, slut" eller så pakker du sakene o flytter. Gjør du det første, får du kanskje en endring og da er alt vel og bra, gjør du det andre, står det respekt av deg o du velger å stå på egne ben, noe du helt sikkert fikser!

Og du, husk at kolikken går over, du får mer enn 3-4 timers sammenhengende søvn og livet blir litt lettere! Hold ut, det er verdt det.Og menn, de kommer og går;-)

Skrevet

Forstår deg godt sånn egentligt. Jeg er hjemme med snuppa og mannen går også hjemme, jeg er i tillegg dagmamma og har mest i inntekt her i gården jeg gjør alt husarbeid... Og det han gjør er og sove til 12-1 og så dra til mora elle tanten og sitte der og røyke og drikke kaffe frem til klokka blir rundt 4 og han må hjem(jeg som har sagt det) og han som bruker penger på nitro biler og helikopter. Mens jeg sitter hjemme og bruker kun penger på det jeg, han eller ungen trenger....

Men i går kveld bestemte jeg meg for og sette foten ned og forklare han at han ikke kan gå og bruke 1600 kr og si ja til at jeg kan kjøpe noe jeg vil ha og så si at "kan du ikke vente til slutten av mnd" og så kommer vil til slutten av mnd så sier han at jeg ikke må bruke så mye penger..... ARGH... Mannfolk... noen ganger hadde det sikkert vert bedre og være lesbisk;)

Men nå som vi får billån så strammer jeg inn mye på pengene:D

Skrevet

Sett foten ned eller gå....

Her satte jeg foten ned på mannen sin oppførsel... han sjerpet seg men prøvde og snike seg unna ting og tang og kunne skli ut og gi blaffen, men så var det bare og ta hardt i igjen.. jo flinkere han va jo mer frihet fikk han for og si det sånn... sklir det ut igjen så blir det strammere tøyler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...