Gå til innhold

Noen som leser bloggen til camilla kvarsvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun slettet alle innlegg for hun vil starte på ny frisk og ikke godkjenne negative kommentarer.. litt dumt at alle innleggene er forsvunnet da:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er IKKE ment som hetsing hvis hun skulle se tråden.

Skrevet

Og hvem er så denne Camilla?? Aldri hørt om henne!

Skrevet

Hun er en nydelig jente som var med i den nydelige serien unge mødre, bor i et nydelig hus med en nydelig mann og to nydelige barn. har en nydelig jobb og en nydelig hage og et nydelig liv

Skrevet

Ja, jeg leser den hver dag- og syns det var litt dumt hun slettet alle de gamle, fine innleggene. Men henne om det :) Jeg kommer likevel til å fortsette å lese den :) Forstår godt frustrasjonen hennes, for enkelte har vært vanvittig stygge mot henne, helt sykt hvor slemme de har vært..

Skrevet

Old news?! Nettopp skrevet det jo..

Hun var med i unge mødre.

Skrevet

Old news fordi det har blitt skrevet om det her inne tidligere i dag.

Haha, ble en god del nydelig der oppe? ;p

Skrevet

Hun kunne heller slettet negative kommentarer og latt resten stå (95 % var jo positivt uansett). Synes jeg da, men det er jo hennes blogg:)

Skrevet

Det har jeg ikke sett:)

Skrevet

Jeg mener at en bør tåle både positive og negative innlegg om en skal ha blogg. Ikke hetsing og drittslenging da, det blir noe helt annet.

Skrevet

Men når man velger og bli "kjendis" så må man nesten regne me folk som er sjalu og blir frekke... Altså ALLE kan ikke like henne og det hun gjør.

Ja dumt hun slettet alle innleggene... Men folk har lest de og det vil ikke forandre alt uansett.... Noen vil alltid bruke enkelte av tingene som de så på som negativt mot henne... Og grunnen til folk så ned på henne var jo helst oppførselen i serien og hvordan hun prøvde og vise hvor perfekt hun er.

Hun er en flott jente med et flott hus og har god smak i interiør:) Ungene er greie nok og det samme med mannen, mannen virker ikke som en type jeg akkurat kunne omgås med... Men vet jo aldri, kjenner han ikke mer enn det hun skriver i bloggen om han...

Skrevet

Hvorfor skal man godta alt negativt bare fordi man skriver blogg?

Og folk har virkelig ikke bare vært negative. De har angrepet henne personlig, sagt at hun er en dårlig mamma, har stygge barn, at hun er egoistisk og snylter penger på faren sin blant annet. DET er søren meg ikke greit!! Skjønner godt at hun er lei jeg.. fy så slemme folk kan være.

Hilsen HI som har skrevet lenger opp her, som er fast leser av bloggen.

Skrevet

Jeg snakker ikke om at en skal godkjenne stygge kommentarer og drittslenging, men av og til kan jo folk ha en annen mening enn en selv, ikke ha samme smak som en selv når det gjelder interiør osv. Kjedelig hvis alle skal være enige og bare kosesnakke hele tiden.

Skrevet

Når folk har blogg må en jo akseptere at folk har meninger på godt og vondt, tåler en ikke det kan en jo ikke ha blogg. Stygge og usaklige ting skal selvsagt slettes da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...