Gå til innhold

Bedre forhold ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at forholdet med samboeren har blitt bedre etter "testen" viste gravid ?

Jeg syns ting går mye bedre mellom meg og jenta mi etter graviditetstesten viste 2 kjempe fine blå streker !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har alt blitt perfekt ;) Venter vårt andre barn no :) vært gift i ett år snart og har det PERFEKT :D

Skrevet

Forskning viser det motsatte. Et dårlig forhold blir ikke bedre av og få barn.

Det viktigste her er vel om paret greier å jobbe for forholdet. Kanskje en graviditet kan gjøre at man fokuserer mere på felles interesser og skjønner at det ikke går an å kjøre egotripp. Det kan jo gjøre ALT lettere.

Skrevet

Forskning sier at det kan være farlig med poteter,gulrøtter og fisk!

Forskning sier også at kaffe og røyk kan ha positiv effekt mot parkinson sykdommen..

Skrevet

Forskning viser at dårlig forhold blir verre hvis man får barn - viser ingenting til hvordan det er ved graviditet.

Jeg tror at et dårlig forhold kan bli bedre ved en graviditet men dårligere når barnet kommer. spesielt hvis det er krevende mtp søvn, mat, kolikk osv

Et bra forhold kan gå begge veier.

Skrevet

Hvor kan jeg finne informasjon om denne forskningen ? Nå ble jeg nyskjerrig ?

• 3 uker senere...
Skrevet

Å bli gravide er jo for de fleste forhold en gledelig sak, utfordringen kommer når det kommer et barn til verden. Det er da livet endrer seg, og en ser virkelig forskjellen på det å være mer bundet i forhold til når man kunne gjøre som man vil når man vil.

Men håper for deres skyld at forholdet fortsetter oppover for dere, et barn fortjener og har rett på en mor og far som har det bra sammen

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis dere gledet dere til å se de to strekene, tror jeg deg gjerne på at det ble bedre... da har man noe positivt å fokusere på, og man visualiserer en fremtid sammen. Og ikke minst slutter man å "prøve" å få barn, man er i ferd med å få barn! Klart det er gledelig! Vis henne masse omsorg nå, og vær verdens mest pålitelige, kjedelige mann... hun vil lønne deg for din lojalitet en dag.

Skrevet

forskning er nå forsking.. For noen blir det bedre for andre ikke.

Men når barnet blir født tror jeg at de to personene som skapte det mennesket vil jobbe mye mer for forholdet enn hva de hadde gjort ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...