Gå til innhold

Er penis-størrelse arvelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i et annet innlegg her at penis-størrelse var diskutert.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har to sønner med to fedre, ene pappan har litt liten penis andre har ganske så stor. Nå er guttene mine ganske unge så her er de selv ikke opptatt av sånt ennå, men har tenkt på om de vil begge arve sin far og dermed bli ganske så forskjellig. Dette vil jo være noe de etterhvert vil legge merke til når vi er i svømmehallen og er redd han ene som kan arve liten vil lage seg tanker rundt dette.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvorfor skal hun skjerpe seg? Jeg vet ikke, HI, men jeg antar jo at arvbarhet spiller inn her også, som med alt annet, men det er ikke sikkert man arver direkte fra far. Kan jo hende at man kan arve slike gener fra morssiden også? Selv om mor ikke har penis?... Hm, nei jeg aner ikke :-)

Skrevet

Er det forskjell på størrelsen nå da? Mine to gutter har veldig forskjellige størrelser (også to fedre) - bekymrer meg litt for om han eldste får liten tiss i voksen alder... Kommer vel uansett aldri til å få vite det. Er vel ikke akkurat info han eventuelt deler med mor

Skrevet

Så lenge dette ikke blir et "tema" rundt middagsbordet tror jeg guttene dine kan leve godt med sine peniser om de er store eller små.

Alle gutter er opptatt av dette når de kommer i puberteten, hvis de har et godt selvbilde spiller vel penis størrelsen mindre rolle.

Skrevet

hehe, blir nok ikke noe tema rundt middagsbordet, tror heller ikke at dette er noe han blir å dele med sin mor. Men får litt vondt av gutten min om han skal bli en sånn som noen her inne ler av, eller at han skal få dårlig selvbilde av det. Kanskje ikke han sammenligner med sin bror, men med der vil jo være andre andre gutter i klassen.

De er nok litt forskjellig i dag, men vet jo at hormoner har mye å si og det er jo mange år til for dem begge to.

Er ikke noe man kan gjøre no med uansett, men har tenkt tanken på om han blir å plages. Hadde selv kjempe dårlig selvtillit da jeg hadde mindre utviklet bryst enn jentene i min klasse, men dette er jo selvsagt noe som vises ganske godt uavhengig av klær. :)

Skrevet

Herregud, hvorfor kritisere HI?

Jeg lurer også på om penisstørrelse er arvelig og i hvilken grad det er arvelig. Kan det arves fra mor og far eller kommer det mest fra fars "størrelse"?

Jeg har (dessverre) fått med meg at min far og min bror har store peniser, så da kan jo teorien stemme med at sønner får sånn noenlunde fars størrelse..

Sønnen min på 3 år har større penis enn de fleste 3 årige peniser jeg har sett, men pappaen har helt normal. Vet ikke om det har noe å si når sønnen min bare er 3 år..

Skrevet

Samboeren min har stor penis og det sier han at faren og broren hans også har..så da er det kanskje arvelig...vanskelig å vite ettersom gutten min bare er 6 år forløpig..

Skrevet

Hvis det er vankselig å vite, har han nok liten.

Mine sønner har digre, som sin far, og det har de hatt fra fødsel. Husker at det flere ganger har blitt kommentert av venninner som har sett dem nakne da de var små, det var ingen tvil om at de var godt utrustet allerede.

Skrevet

Godt "utrustet" baby? Æsj, du er bare kvalm!

Skrevet

min sønn (1 år) har veldig stor. Men mannen min har ikke det! ( så han har ikke arvet det derfra) Men begge brødrene mine, påsstår de har store ( vi diskuterte dette her på fylla noen mnd etter fødselen ) og at det ligger til slekta vår, ( at alle mennene i den siden av slekta har HUGE) jeg vet at sønnen til broren min har stor også (skiftet masse bleie på han som liten osv) gutten min sin penis var ca 5 cm lang i slapp tilstand som nyfødt, den er påfallende stor, og er enda større nå som ettåring, jeg tør nesten ikke la han gå uten bleie å lufte seg i varmen om vi har besøk, da jeg har merket at folk MÅ se og blir brydd. Venninene mine som kjenner meg godt tør å si det med humor i stemmen at jøss- gutten din er heldig!

jeg må innrømme jeg er veldig glad for at han iallefall ikke er i andre enden av skalaen, da jeg vet dette kan påvirke selvtilliten! Vet at guttene i klassen min drev å målte i dusjen i gymmen osv og det hadde tydeligvis mye å si om en var kort eller lang og tykkelsen osv! (raringer) og så ser vi jo i den andre tråden om penisstørrelser, så blir jeg selvsagt glad for at sønnen min har en som han har.

Nå vet jeg jo ingenting om hvordan de andre mennene i mannen min sin slekt er utstyrt, men det kan jo virke som om han har arvet dette fra min side??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...