Gå til innhold

Finnes det god vin uten alkohol for oss gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller smaker det bare pyton...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har drukket er veldig gode ihvertfall... Den beste er en rosè vin uten alkohol, som jeg kjøpte sist for 3 år siden =)))

Skrevet

Nei, gode alkoholfrie viner har ikke jeg funnet i alle fall.

Men, det er mye godt alkoholfritt øl da. Så jeg drakk det, eller brus. Men gud, som jeg savnet rødvinen min...

Skrevet

Enig i det. Clausthaler har en god ølsmak, så den duger!! Men det er noe med den vinen da... Men smaker det dårlig lar jeg heller være.

Skrevet

Jeg var på "fin" middag da jeg var gravid. Fikk en kjempegod alkoholfri champis. Den smakte like godt som vanlig champis med alkohol, så jeg spurte bartenderen en ekstra gang for å være helt sikker.

Fikk også alkoholfri hvitvin og rødvi dern, men det smakt ikke noe i nærheten av vin ihvertfall. Bedre å drikke vann eller eplemost.

Skrevet

vet ikke med vin, men eplecideren på europris er knallgod

Skrevet

Champagne ja- det er jo digg. Det tenkte jeg ikke på..

Og den eplecideren på Europris har jeg gått forbi mange ganger. Neste gang blir en flaske med meg hjem. Takk for tips!!

Skrevet

Nei, dessverre. De smaker pyton:)

Skrevet

Bare pyton for min del, men jeg samler vin og må innrømme at jeg er en vinsnobb.

Jeg drakk alkoholfri øl (Erdinger har en god, og Hansa 0%) og god eplemost mens jeg gikk gravid. Fant ingenting som ikke var skuffende i alkoholfri vin seksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...