Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Har noen små hemorider etter fødsel som jeg ikke blir helt kvitt, og før i dag på do så småblødde jeg bitte litt. Tenkte ikke mer på det. Så var jeg på do igjen nå, og det rant blod! Dryppet ned i toalettet og var helt rødt i skålen etterpå (sorry detaljer). Er litt redd jeg nå. Hva gjør jeg? Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 mørkt levret blod eller lyst friskt blod??? er det lyst friskt er det ikke noe å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Er rødt friskt blod, verken lyst eller mørkt egentlig, bare intenst rødt, som fra et åpent sår. Avtok litt nå. Ikke bekymre seg? Kan jo ikke være normalt å silblø i fra baken vel? Noe må jeg vel gjøre? HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Ja dert må du; til legen på mandag og få råd til hva du bør bruke for å bli kvitt hemoroidene. Det er nemlig ikke så unormalt at de kan sprekke og blø mye, og da bør du få fagfolks råd for å bli skikkelig bra igjen. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 om det ikke gir seg/minsker til i morgen kan det være lurt å kontakte lege. (ikke for å skremme, men ikke lurt å blø mye over lengre tid)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 silblør?? er det snakk om dråper eller silblør du faktisk??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg fikk en følelse av at det rant når jeg satt på do og hadde gjort mitt, så kikket ned og da rant det ut blod. Vil kalle det å silblø. Når jeg tørket meg stoppet det opp med å renne, og gikk over til å dryppe. Nå er det bare noen små dråper i bindet jeg tok på meg. Er vant til at det kan være en liten dråpe blod, men ikke sånn som dette. Ble faktisk redd jeg, men nå har jeg googlet litt og funnet ut at det ikke er unormalt, men at lege bør oppsøkes. Så da ringer jeg legen på mandag ja. Ekkelt dette her, så håper det er noe jeg kan gjøre med det! HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 ka trøste deg med at mest sansynlig får du en hemoride krem som skal smøres på hver dag, og vips er de borte =D
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Håper det, dette var ekkelt! Takk for svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå