Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Har da endelig bestemt meg for at det er på tide å ta lappen.. Men har null peil på hverken bil eller prosess. Opplys meg er dere snille.. Noe jeg må gjøre før jeg kan ta kjøretimer? priser? tips og råd? (er 27, og har aldri satt bak rattet på en bil, aldri egentlig hatt interessen, men med barn er det lettere med bil enn buss)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 vet ikke om du må ha trafikkalt grunnkurs, men ring en kjøreskole, så får du vite alt dette. Er dyrere nå enn det nok var da du var 18. Tror kanskje en kjøretime nå koster 500-600 kroner, og du må visst ha 18 stk minimum.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 uffda.. teite min bror som mista lappen da jeg var 17.. eneste jeg kjente (bortsett fra morfar) som hadde lappen, så ingen å øvelseskjøre med, og etter jeg fylte 18 var det alltid noen som kjørte, så behovet var ikke der HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Gratulerer! Jeg har nettopp startet og er 32 kontakt kjøreskole og bestill kjøretime. Du trenger mørkekjøringsdemo og førstehjelpskurs. Det er liten forskjell i pris. Jeg syns faktisk det er gøy, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå