Gå til innhold

Må virkelig ta meg en pause fra forumet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ettersom jeg blir mer og mer bekymret når jeg leser om "alle" som mister eller har hatt en MA.

Går det galt her også, sier jeg farvel, ellers sees vi på 2.trimester en gang!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig forståelig.

Jeg var livredd siste graviditet, men har nektet meg selv frykten denne gang.

Tenk posetivt, det går bra med di fleste av oss :)

Klem til deg

Skrevet

Jo, takk :)

Jeg klarer ikke se alle innleggene om folk som mister, jeg blir helt nervevrak av det :P

Lykke til videre så lenge ;)

Skrevet

Gå heller inn på skravle og skriv innlegg der om det er noen du lurer på:)))

Eller finnes det en tråd som heter gravide slitere som er veldig hyggelig:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Med all respekt for alle som er redd for å miste og som har mistet når jeg sier meg enig med innlegget over.

Kunne ønske det var et eget forum for de som eventuelt er redd for å miste.

De tre første måneden er nervepirrende for oss alle, og det hadde vært kjekt om det kunne være litt oppmuntrende å komme inn på 1.trimester. Vi er trøtte, kvalme og noen gråter lett (ja...)

Dette betyr ikke at vi ikke kan dele sorger, men det kan bli mye bekymringer på en gang.

DEt er ikke meningen å støte noen, men vi har gått en lang vei for å bli gravid - kosli med flere solskinnshistorier.

Skrevet

Enig med dere, skulle ønske det kunne vært et eget forum for de som er redd for å miste.. altså, alle er jo redd for det,men lar ikke den frykten styre alt. Jeg fikk beskjed av legen min om å ikke lese så mye om hva som sto her inne for mange ble veldig redde..

Jeg leser ikke alt,bare de litt morsomme trådene eller ting jeg også lurer på osv..

Skrevet

"Dette er et forum for alle i 1 trimester - også de som frykter at noe kan være galt. Vi ønsker ikke at dere skal skremme hverandre, men respektere og støtte hverandre."

Risikoen for SA/MA i første trimester er ikke akkurat ukjent, hadde det ikke vært litt kunstig hvis dette skulle gjemmes bort på et eget forum? Siden dette skal være et forum for ALLE? Det er jo egne forum for habituell abort etc, men det er noe annet. De fleste har heldigvis ikke det problemet, og det blir helt feil å sende kvinner som har mistet en gang over til forum hvor kvinner kanskje har mistet fem eller 10+ ganger. Det er to helt ulike problemstillinger.

Det går jo an å la være å åpne tråder som handler om SA/MA/blødninger, ofte er det relativt lett å se av overskriften hvilke innlegg dette handler om. Jeg synes egentlig det i perioder har vært mye "verre" her i perioder tidligere, hva SA/MA-snakk angår. Men klart, det går litt opp og ned, avhengig av hvem som er her inne.

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Jeg stiller meg bak det meg80 skrev, for det er da en selvfølge at de som har blødninger, komplikasjoner eller er redde for å miste av andre grunner skal kunne få skrive om det her inne! Det har jo tilogmed administrasjonen her inne spesifisert, slik teksten uttrykker.

Å være redd for å miste er noe de fleste kjenner på i løpet av svangerskapet. Det er noe man ikke kan fortrenge eller sensurere bort, så om enkelte ikke takler dette så får de nok bare ta en pause fra forumet.

Lykke til med svangerskapet, alle sammen! :-)

Skrevet

Skjønner deg jo på sett og vis.....men ikke bekymre deg så mye og tenk heller på hvor heldig du er... og det at det går galt for noen av oss så er det naturens måte å si i fra om at noe var galt. Det er ikke alt man selv rår over og kan få gjort noe med. Sånn er livet og det kan være brutalt....og jeg mener at det er viktig å støtte hverandre og ikke være redd å trekke seg unna i sin egen frykt, men man er forskjellig skapt og takler du det dårlig så trenger du ikke lese om det tragiske... men som sagt det er er også en del av livet.

Lykke til og gled deg over det lille fantastiske du har i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...