Gå til innhold

Om 1 uke i dag er jeg fullgått 12 uker:)


Reese

Anbefalte innlegg

Det er tungt å lese om alle det går galt med tidlig i svangerskapet, så da kan jeg heller ikke la være å tenke på hvor heldig jeg er som enda ikke har opplevd noe sånt.

For vi som er utenforstående er det å miste en vond situasjon å sette seg inn i, og veldig vondt.

La oss alle være glade for barnet vi har i magen og aldri ta gravidteten for gitt. Det skal jeg aldri gjør mer!!!!

 

Takker gud for gullet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste torsdag har jeg 12 fulgåtte uker... Har vært på ultralyd og sett yrende liv, så føler meg ganske trygg og sikker. Får håpe d varer;) Har sagt d til litt flere folk nå etter at vi så babyn da...

Det var stas.

 

Masse lykke til.

Tvi tvi til alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Vi skal være glad for det. Har gått tolv uker på fredag. Har sett en aktiv krabat, og begynt å fortelle folk at en liten er på veg. I dag har jeg også kjøpt meg to mammabukser, tjihii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! :)

 

Æ har 12 fullgåtte uka neste søndag så glæææde mæ :) har første kontroll på fredagen så d blir stas :D Har itj sett min lille enda æ da, men får bare smør mæ me tålmodighet;)

 

Igår så hadd æ å 3 venninda jentekveld å da fikk æ lånt mæ 3 posa me mammaklær,gravid bilbelte og bøker! :D jeeey! Å d va bra for æ har snart ingenting av klær som passe længer! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuæææh! Begynner å lure på om jeg er i riktig klubb jeg =P Er ikke lengre på vei enn 7+1 jeg =/ JEGVILOGSÅHA12FULLGÅTTEUKERBAKMEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver å teller ned til 12 uker her jeg og..Vi har jo samme dag, så vi får juble samtidig :)

Men var greit å lese at vi har 88% sjans for at det går bra til 13 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...