solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Vi skal bytte ut avensisen vår og skal ha en 7 seter. S-MAXen er den største av de vi har sett på og likevel ikke helt avskrekkende i pris. Jeg har forelska meg helt i denne bilen......
soleia Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Me ventar på vår. Eg likte den svært godt etter at me prøvekøyrde ein bil. Mannen som er litt kresen på bilar, syntes den var overraskande god å køyre. Etter å ha snakka med eit venepar som er svært nøgd med sin, så slo me til og bestillte. Likar at bakseta er så fleksible, og at ein kan stille inn ryggen og skubbe att og fram individuellt. Og så er det god bagasjeplass med 5 dete i bruk. Han i butikken advarte oss litt mot å kjøpe 1,8l motor som no er gått ut av produksjon. Han sa at ganske mange har kome attende og bytt i 2 liters motor. Ser og at det er mange brukte 1.8 liters til sals. Veneparet vårt har og bytta frå 1,8 til 2 liters motor. Om du les omtalar av bilen i media vil du sjå at den får svært mykje skryt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har nemlig lest noen tester og div om denne bilen og derfor er den enda høyere i kurs enn for bare noen mnd siden... Vi skal ha TD og da bør vi jo ha en 2,0l uansett vil jeg tro (kanskje-men det er det gubben som tar seg av... eller stepappa) Men siden vi ikke har teste den selv enda og bare lest div bra om den så er det litt moro å høre om det er andre som har denne bilen og kan fortelle om erfaringer med den =)) Så tusen takk for svar, håper dere blir fornøyd med deres =)))
Fire småtroll Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Vi er veldig fornøyd med vår, god plass til våre fire barn og veldig fleksibel siden setene kan "dyttes hit og dit" og legges ned etter behov. Vi har skiboks til vår og har da god plass selv med fire unger og vogn (har vært på bilferie ja ) Lettkjørt, fin på vinterføre, ikke så stor utvendig til å ha såpass stor plass inni. Ikke noe problem å manøvrere i parkeringshus og parkeringsplasser. Oversiktlig og fin, ungene trives i den for de sitter høyt og har god utsikt. Kan ikke komme på noe negativt egentlig, eneste ungene er litt misfornøyd med (som de hadde i Peugeouten vi hadde før) er at det mangler flaske/koppeholdere bak.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 Veldig glad for å høre om erfaringene deres =)) Vi må nok få testa en slik bil skjønner jeg =) Synes de er fine i tillegg til at de virker praktiske =))
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Har hatt S-max, ja, og er fremdeles en smule snurt på gubben som byttet den ut med en Kuga, men vi har egentlig ikke bruk for en så stor bil som S-maxen, da... Beste bilen jeg har hatt noen gang! Deilig stor plass, meget god oversikt og gullungen her elska den - bl.a. fordi det var så inderlig god plass i baksetet. I tillegg hadde vi god plass både til hundebur og bagasje. Vi hadde 1,8 TD og det holdt i massevis for oss, kjapp nok til å foreta raske forbikjøringer og fart så det var sikkert nok for norske fartsgrenser... Noen tips til må-ha-utstyr: Parkeringssensor foran og bak - helt uvurderlig ved parkering! Fartsholder - utrolig behaglig når man skal kjøre et stykke. Elektrisk justerbart førersete - i alle fall hvis det er litt høydeforskjell på de som skal kjøre bilen. Lykke til - tror neppe dere vil angre på å kjøpe S-max!
erteposen + 4 Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Jeg prøvdekjørte en og jeg var utrolig fornøyd!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2010 Supert =) Tusen takk for svar =) Godt å høre at så mange er fornøyd med denne bilen, da blir jeg enda sikrere om hvem bil vi skal satse på =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå