Gå til innhold

UL dato


williamsmor

Anbefalte innlegg

Undrer på hvorfor jeg som har termin 1.desember, har fått UL time så seint som i uke 19? Ser at noen av dere andre som har termin senere enn meg skal på ultralyd før... Spørs det hvor man bor i landet tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg si noe helt sikkert her, for jeg har jo egentlig ikke peiling.. men jeg antar at det bare rett og slett har noe med kapasitet og ledig tid der du skal til UL. Det er jo vanlig med UL mellom uke 17 og uke 19, så sånn sett så er du jo ikke utenfor "normalen" :)

 

Men, dersom du er veldig spent og vil inn før, kan du jo ringe og høre med sykehuset du skal til om det er mulighet for å få time før?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde også jeg kunne komme når jeg var 17. uker, og at jeg da skulle rekke det før ferien, men på Ullevål sa de at jeg måtte være minst 18 uker! Synes det var litt rart jeg da. Men tror 19-20 uker er helt normalt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL når jeg er 20uker og syns det var veeldig sent... :/ Har termin 16 des, og fikk plass på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på UL når jeg er 19+3, og er egentlig ganske fornøyd med det siden jeg da er lenger på vei. vil gjerne vite kjønnet nemlig:) har vært på to UL til nå, en i uke 8,en i uke 12. når man får UL varierer etter når henvisning fra lege ble sendt, når de har tid osv, er egentlig ganske tilfeldig. men man skal ordinært ha screening mellom uke 17-19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 19+6. Dere som har vært på UL tidligere, hvorfor det?. Er det noe med svangerskapet som gjør det medisinsk nødvendig? Har ikke fått tilbud om flere enn en UL. Hvis dere har vært på "frivillig" UL, må det betales selv? Bare lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...