Gå til innhold

Dama er blitt DEN NAZI HORA !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg har fått din oppmerksomhet, så vil jeg gjerne henvise til overskriften ved dette forumet.

Damer.. Vær så snill.. ikke prat her!!

Dette er et forum for menn/pappaer!

Jeg syns det bare en koslig å prate med dere i andre forum,men dette forumet er forbeholdt MENN !

Lurer du på noe.. FAR SVARER MOR forumet !

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten

For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns vi menn skal slutte med å svare når det er kvinner som skriver ting her inne.. Ikke svar.. henvis til FAR SVARER MOR

• 8 måneder senere...
Skrevet

Nei, jeg synes vi skal svare de. De er jo vær bedre halvdel og det er da bare nyttig å få litt annet perspektiv på ting..

Skrevet

synes dere er barnslige og umodne.. fy skam.. gutteslamper

• 7 måneder senere...
Skrevet

Er helt enig. Er litt lei av det å måtte passe meg når jeg ber om råd fra andre MENN og blåser ut litt steam til andre MENN uten å bli fortalt at jeg er en ufølsom drittsekk som egentlig burde bli kastrert mens andre gravide damer ser på og ler mens de bader i mitt blod og sender rundt mitt avskjærte lemm.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hehehe.. Hverken hormonell eller gravid og syns det er fint at dere mannfolka har et eget lite forum å blåse ut steam på.. Men etter det nye opplegget her ikke finner jeg altså ikke de to andre forumene som nevnes av HI her,kan noen hjelpe meg litt med det siden jeg har et par spørsmål til dere mannfolka??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...