Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 et par i nabolaget skal ha barn nr tre. de er gift og har en sønn sammen fra før som er 2 år og hun har en sønn fra før som er 6 år. virker ganske harmløst og normalt hva? hva om jeg forteller at den eldste sønn til kvinnen ikke bor sammen med mor men hos far og at mor bare får 7 timer i uka i samvær og har de siste tre årene prøvd å få mer uten å komme gjennom med advokater og det hele.... og at mannen og denne gravide har en sønn som er funksjonshemmet og knapt klarer å holde hodet selv og snu seg. at kvinnen ikke steller sønn yngste sønn sin skikkelig, at huset ikke ser ut. at mor bruker en masse medisiner. trener ikke sønn sin som hun skal og han ligger dagen lang på gulvet. når hun har han på fanget er han liksom bare der menst hun sender masse meldinger og ikke egnetlig virker som om hun bryr seg. hun skylder på sønnen at hun ikke har venner fordi hun ikke kan ta han med ut av huset! hun bruker sønnen til å få oppmerksomhet noe hun tydelig trenger mye av da alt i livene deres blir publisert på facebook, og da særlig når de må på sykehuset med yngste sønnen av en eller annen grunn noe som er svæært ofte og mer enn nødvendig. under svangerskapet med det funksjonshemmede barnet brukte hun en masse sterke smertestillende, antidepresiva, sove medisiner og beroligende. hun har allerede hatt to aborter i år som hun er glad for og nå skal hun ha nr tre. denne gangen skal hun beholde det. og familie og barnevernet kunne få finne ut av det selv har hun uttalt. nå har jeg ikke fått med alt, men enkelte burde ikke få flere barn når de ikke en gang kan ta vere på de man har! hva kan jeg gjøre for at disse barna får det bedre? burde jeg si fra till barnevernet om at hun er gravid? om hvordan hun oppfører seg med tanke på den yngste sønnen? er det noe de kan gjøre for barna? kvinnen selv kan jo ikke ha det bra og har tidligere missbrukt medisiner(slik hun mistet omsorg for eldste sønnen). hun trenger masse oppmerksomhet og finner ofte på ting for å få det. gjør små ting til stooore ting uansett om det er positivt eller negativt men som oftest så er det negative ting hun bruker for å få oppmerksomhet fra de rundt seg... de har store økonomiske problemer da hun ikke er i arbeid og har 300000 i inkasso og de har mer utgifter enn inntekter slik det er i dag. jeg synst ikke noe om at hun venter barn og er rett og slett bekymret for de hun allerede har. er ikke ute etter å ødelegge noens liv, men vil forsikre meg om at de to barna og henne selv har det bra. å spørre henne om de har det bra vil jo være død født. hva kan jeg gjøre?
Gjest ->>- Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Selvfølgelig burde du kontakte barnevernet om det er slik at du er oppriktig bekymret for barns omsorgssituasjon. Faren for å ødelegge liv er jevnt over langt større i de tilfellene man velger å ikke gjøre noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå