sologsommer Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes det er kult. Hva er vitsen med en masse penge, hvis man ikke bruker de?
BlåBlå Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Han er veldig mye - og jeg synes han er genial ! Legger ikke skjul på at han digger denne livsstilen. Men hadde nok ikke fikset å vært dama hans, oppi dette sirkuset.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 ser ikke helt at jeg skal mene noe om det? Mannen er en jippo og trives med det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Synes det er bare morsomt!! Han har pengene! Han bryr seg ikke om å bruke dem og viser det med glede. Gjestene blir jo behandlet som kongelige og det er jo minst like kult!!! Han tenker ikke bare på seg selv, men også de han har rundt seg (slik jeg forstår det) Som sologsommer her sier... hva er vitsen med masse penger hvis man ikke bruker de??? De skal jo brukes også, så mye som han har =))))
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Orker ikke å synes så mye om han, jeg. Hans liv, hans penger, hans glede...osv osv
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 eneste som irriterer meg med han er at han er så pr kåt.... syns det er slitsomt at han stikker trynet frem over alt... men det gjelder ikke bare han.... er mange pr kåte å kjendiser i dette landet.... at han bruker pengene han har støtter jeg han i;)
neste*gang Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 tja... han må være veldig slitsom å leve med og de som må leve med han må være av typen som liker sånt... han er pr.kåt ja men det er nå jammen alle vennene som stiller opp på sirkuset hans og... og når han endelig skulle "ta den helt ut" så skjønner jeg ikke at han valgte samme helg som VM i fotball startet... men det er kanskje ikke den "skaren" som er opptatt av han som ser på fotball..
~sjiraff~ Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Skulle gjerne vært gjest i bryllupet! Men skjønner egentlig ikke hvorfor media skriver så mye om bryllupet, vi trenger vel ikke å oppdateres hver time?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå