Junibølle Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Ser at det står på mange sin fødebag-liste. Bruker man det evt under åpningsfasen, eller er det til bareseltiden etterpå?
Lala12 Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Det er vel mest beregnet på tiden etterpå. Men de har somregel morgenkåper på sykehuset også. Jeg kommer ikke til å pakke med meg det.
Super-Langbein Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Mange foretrekker å ha det på sykehushotellet etterpå. Jeg for min del kommer til å oppholde meg kun på sykehuset og synes de lange sykehusskjortene rekker i massevis, siden det er sommer og det fort blir litt søl på dem i forb.med amming og lekke pupper;) Mindre å drasse på også.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Er vel ment for tiden etter fødsel, men jeg fikk aldri bruk for min ihvertfall...Var så varmt inne på sykehuset at det fristet ikke rett og slett, og dette var tross alt i oktober...
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg fødte forrige mandag på kk. Syntes det var veldig greit å ha morgenkåpe å hive rundt seg i tiden etter fødselen. Noen av skjortene var akkurat litt korte og orket ikke å ha bukse på meg, så jeg var veldig glad for at jeg hadde med meg morgenkåpe. I tillegg så frøs jeg og var glovarm om hverandre hele tiden dagene etter fødselen, så godt å ha noe som var enkelt å ta på og av.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Har pakket den ned, men kommer til å ta den ut igjen da den tar myyye plass i bagen. Hvis jeg kommer til å savne den er det kun 15 min å kjøre hjem for mannen å hente den. Velger å kjøpe meg et par lange tunikaer med knepping ned til brystet og et par tights istedet.
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Har aldir hatt det med og aldri savnet det. Med begge de forrige ungene hadde jeg behov for å ta på egen klær så snart fødselen var over, og under fødselen kan jeg ikke huske at jeg hadde noe særlig klær.... Eller jeg hadde vel ei sykehusskjorte med førstemann og ingenting med nr 2, da hun ble født i badekar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå