Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Er de gode? Ser de selger "Jumbo"-pakker av disse på Rema1000 til en billig penge.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes de er gode. Vi bruker de. Jeg liker Huggies best, men de får man ikke kjøpt overalt. Liker IKKE Libero bleier. Stive og kjipe. Du sparer på å kjøpe de på RIMI. Der har de bleieavtale og Jumbopakke. De har Jumbopakke på Rema også, men ingen bleieavtale.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Hva går bleieavtalen hos Rimi ut på? Vcai har ikke Rimi her vi bor...må kjøre ca 15 min til nærmeste. Og Huggies...hva er det?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Kjøper på Coop, 99 kr for en kartong med 3 bleiepakker. Pampers er de beste vi har hatt, og vi har prøvd en del.
millie+2klumper Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jumbo pakken på rema blir billigere enn om du handler bleiene på rimi med bleieavtale uansett. Men det er bare snakk om noen ører pr bleie:p. Men rema er uansett billigst da! Men jeg liker ikke babydry bleiene. Bruker Active Fit. Den lilla pakken. Mye bedre! Anbefales på den sterkeste. Har brukt den bleien til gutten min hele veien og skal nok bruke de til jenta som kommer nå også
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 jeg hater de bleiene. de holder ikke på urin og det lukter utrolig vondt av dem.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Snes selv at Pampers er desidert de beste bleiene på markedet. Synes Libero er av dårlig kvalitet, selv om de har veldig fine mønster av og til, og Huggies også virker litt "billige". Men kjenner mange som mener det motsatte, så er vel en smak sak. Synes Pampers baby dry er veldig fine for de 3 første trinnene, og gikk deretter over til active fit, som en annen har nevnt her. De er kjempe bra. Både jeg og ikke minst mannen min er veldig fornøyd med Pampers, skal kjøpe dem også til barn nummer 2, så snart hun gidder å komme ut!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpte en sånn kjempekartong (120 bleier) med Pampers på Copp Extra til 89 kr. Tror det er billigere enn Rema 1000 også. Eskene der er mindre. Tror det er 80 bleier i Rema-eskene.
Lemonia Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes Pampers BabyDry er de beste bleiene. Libero og billigmerkene er stive og fæle. Av trusebleier er derimot ikke Pampers noe særlig, da foretrekker jeg Libero Up&Go.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #12 Skrevet 12. juni 2010 Huggies får man kjøpt på Ultra blant annet og i Sverige:). De er tynne, har god absorberingsevne og veldig god passform. Og veldig søte m Ole Brumm på... Veldig lett og få av og på. De har en borrelås-aktif funksjon på siden, slik at man kan bruke de som vanlige bleier og buksebleier. Genialt. Koster like mye som Pampers.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Prøv heller Pampers Activ Fit, de er mykere og har kjempegod strech i sidene, nesten som tekstil. BabyDry bleiene er stivere og har ikke like god passform, nesten som Libero sine papir-aktige bleier som jeg hater ;-) Du får kjøpt Activ Fit i esker også, og totalprisen blir ikke så veldig forskjellig, det er tross alt ikke så mye man bruker på bleier, så kvalitet og passform bør være det viktigste mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er fornøyd med babydry, men synes de lekker litt for ofte ut på sidene når hun har bæsjet. Kommer til å kjøpe activ fit neste gang tenker jeg. Libero bleier er noe herk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå