Gå til innhold

bringebærblad kapsler erfaringer og meninger????

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen erfaringer og dele?

både positive og negative.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det med tredjemann fra uke 32.

Funket veldig bra med meg. Fødte på termin, ingen rifter.

jeg sa til jordmor at jeg hadde tatt de. Hun mange mente det hjalp. Men hun kunne ikke uttale seg om det var bra eller ikke. Men jeg så at hun noterte det ned på et skjema som gjaldt fødsel uten rifter.

Jeg blødde og svært få dager og livmoren trakk seg veldig fort sammen.

Anbefalte det til to veninner. Samme positive opplevelse for de.

Skrevet

Jeg tok det med førstemann. Hun ble født 3 uker før termin, raskt og effektivt. En liten rift. Ingen etterrier.

Tok dem ikke med andremann, han ble født 4 dager over termin, etter en lang natt med falske rier. En liten rift. Veldig vonde etterrier. (men det er vanlig å ha etterrier etter fødsel 2,3,4 osv)

Tar dem defnitivt om det skulle bli flere fødsler!

Skrevet

Brukte bringebærkapsler etter anbefaling fra jordmora der jeg tok modningsakupunktur. Jeg fødte tre dager etter termin og hadde bare overfladiske rifter, så jordmora sydde noen pyntesting. Dessuten gikk fødselen utrolig greit. Om det var kapslene, akupunkturen eller om jeg bare hadde flaks, det vet jeg ikke..

Skrevet

Ja, og såmistet jeg kjempelite blod under fødselen og livmora trakk seg sammen på null komma niks!

Skrevet

Hvor kjøper man dem? På apotek eller helsekost?

Skrevet

kjøpte mine på sunkost i dag:)

Skrevet

Jeg har kjøpt på helsekost før.

Skrevet

Ps. ikke kjøp teen. Den smaker høy og du må drikke jævlig mange kopper til dagen. ÆSJ!

Skrevet

Jeg gikk på de fra man ble anvefalt å begynne med de, revnet mye og måtte sy innvendig og utvendig. Blødde kjempe lenge etterpå

Skrevet

jeg tror ikke så mye på de. har to fødsler bak meg. en med og en uten bringebærkapslene. og fødslene var så og si helt like. fødte henholdsvis 9 og 8 dager før termin. fødselsforløp og sying (ingen revning) samme begge gangene. ergo jeg har ikke hatt noen nytte av de kapslene.

Skrevet

Jeg brukte... ble satt igang en uke over termin og fikk så store rifter langt inni at jeg ble hasteoperert og mistet over 2 l blod. Har ingen tro på det! Tok også modningsakupunktur, penger ut av vinduet.... La naturen gå sin gang du! Mitt råd ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...