Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpte en barnevogn på finn.no, med sikker betaling. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte gi beskjed om status, det var ingen valg som passet meg, da jeg hadde mottatt den ene pakken, men fortsatt ventet på den andre, og jeg hadde kun valg som pakke mottatt, ikke mottatt, eller mottatt men ikke godkjent.. Jeg hadde også problemer med å gå inn på siden og velge da jeg skulle det, så jeg ville vente, men ble for sen, og pengene ble da automatisk overført, og det er sikker ikke noe problem, da jeg tror det er posten som er problemet, ikke selgeren. Fikk dårlig hjelp av kundeservice på finn.no, og fikk bare beskljed om å kontakte selger, noe jeg har gjort, og føler jeg maser hele tiden, men det har gått mange mange dager siden den ene pakken ko, og siden de 2 ble sendt samtidig ifølge selge, burden jo den andre ha kommet også? Hun har ikke funnet sporingsnummeret, så det er lite å gjøre for øyeblikket annet enn å vente. Om den ikke dukker opp, var hele handelen bortkastet.. Det kan vel ikke gå an at posten bare mister en pakke ??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hadde jeg ikke fått sporingsnummer av selger så ville jeg tenkt det var ugler i mosen og ringt Finn igjen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hun sier hun ikke har funnet det, og leter. Jeg kan ikke forstå hva hun skulle tjene på å bare sende den ene, men når det tar så lang tid, blir jeg ganske utålmodig. Har sendt en ny mail til finn, og håper på et bedre svar denne gangen. Jeg har også sendt mail til posten, så jeg får se hva de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå