Gå til innhold

Skjønner ikke..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor folk her inne gidder å irritere seg over ting de uansett ikke kan gjøre noe med? som f.eks hva andre kaller ungene sine for, hva andre spiser, hvordan de skriver og hvordan de snakker.

 

Ser dere ikke at det er bortkastet energi dere kunne ha brukt på noe fornuftig?!

 

Hilsen ei som nekter å bruke noe nevneverdig energi på ubetydelige ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk her inne gidder å irritere seg over ting på et krangleforum?

Siden er jo laget ene og alene for usaklige og hormonelle utbrudd? Det står da klart og tydelig i overskriften på forumet?

Syns det er greit å ha et sted hvor alle er inneforstått med at det er hormonene som regjerer. Eller tydeligvis har jo ikke "alle" forstått det da;)

 

"Ser dere ikke at det er bortkastet energi dere kunne ha brukt på noe fornuftig?!

Hilsen ei som nekter å bruke noe nevneverdig energi på ubetydelige ting!"

 

Tja, du bruker jo energien din på å klage på hva andre bruker energien sin på? Vet ikke hva som er verst :P

 

Forresten bruker man ofte mer energi på å gå rundt og irritere seg over ting enn man gjør hvis man får skrevet det ned i ord og blåst ut en plass.

 

Kanskje du skulle slutte å lese innlegg på kranglesiden og holde deg til de andre sidene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...