Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Altså, at musa promper under sex er en ting, men når den starter orkesteret sitt når jeg er blant folk blir jeg jo dritflau!! Hjelp?!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Du er slarken i dåsa og må være mer nøye med å gjøre dine daglige knipeøvelser
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Knipeøvelser? Jeg har ikke det problemet ihvertfall. Har skjedd en sjelden gang under sex i visse stillnger, men aldri ute blant folk...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Gjør knipeøvelser noen ganger for dagen. Men kanskje jeg ikke gjør det ofte nok? Kanskje jeg gjør det feil? Noen måte å finne ut at man gjør det rett på? Uten å stoppe strålen, blir dumt om jeg skal gå på do og tisse hver gang jeg skal knipe HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Høres kanskje dumt ut... men: stikk en finger inn i skjeden og merk deg om du klemmer rundt den eller ikke. mange som kniper feil. tror det er den sikeste måten. Du kan også kjøpe vaginakuler og trene med dem. Det er små kuleformede lodd som skal ligge inne skjeden og treningen består i at du skal klare å holde dem på plass
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Hadde dette problemet etter fødselen og nevnte det for gynekologen ved etterkontroll. Hun sa at om det ikke ble bedre så kunne det ordnes med en operasjon når jeg var ferdig med å få barn. Heldigvis slipper jeg det, siden jeg ikke lengre har problemet. Det var utrolig flaut når jeg var blandt folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå