Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Er noen bedre enn andre, eller er det mye det samme? Bør de være lettest mulig eller ha litt såle?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2010 sikkert vært tatt opp 100 ganger før dette, men pliis informer meg... =)
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Tretorn,dansk merke,veldig gode å der foten godt..mange kan si de er for tunge osv men d er minimalt,en støvel er en støvel om du skjønner men vi var veldig fornøyd med de da jenta brukte str 19 og hadde de senere og,skal heller kjøpe de nestegang,har ponny nå å syns de er litt slappe i sidene egentlig.. tretorn er billige og rundt 149-199kr for de enkle åsså får man de litt mer fancy med snøting øverst og for osv til hundrelappen mer bare..jeg va barnas hus har hatt men de har dem overalt vil j tro!
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 skulle stå veldig gode og støtter forten godt!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 hmm..ja, jeg har sett litt på Tretorn sine, men syntes de virket litt tunge.. Tenker at det kan bli litt "slitsomt" for henne med såpass tunge sko, men vet ikke jeg..?
temine Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Tassen her stabber rundt i sine Tretorn size 19, og har gjort det siden vinterskoa gikk på lotet. Han eeelsker støvlene sine, og vil heller ha de enn joggiser/sandaler. Er nemlig mummudekor på støvlene, i tillegg er det så greit å ta de på og av helt "sjøj". Kjøpt for kr 50 på coop obs;)
temine Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Loftet og mummi, men det forsto du kanskje helt av deg selv;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2010 hehe, så bra! Vi hadde ei jente i barnehagen jeg jobbet i for en stund tilbake som også elsket støvlene sine, selv om det var sol og sommer kom hun ofte spankulerende i de rosa "støblene" sine. 50 kr var jo superbillig, men det var sikkert et kortvarig tilbud?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Det er mye å velge i, men de som er nevnt over her tror jeg også er bra. Min knert har viking, men det var vel helt tilfeldig at det ble akkurat de. Det er lurt å ta med barnet, for mange støvler er veldig vide i "skaftet", og da sitter de dårlig på små barn med tynne legger i alle fall!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøper nesten alltid på Økonomi Sko. De har grov såle, lette og solide! og koster ingen ting! (nesten....)
Seven Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal også kjøpe støvler og lurer på det samme. En venninne av meg sa hun kjøpte støvler til sine barn på Obs. De var i hvert fall hun fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå