Patetica fåkksi Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Men bare kort innom for nå er det VM folkens, og det er jo fire år siden sist. Jeg kommer til å få en orgasme som varer i en uke om Spania vinner. Denne følelsen melder seg hver gang Spania scorer forresten, så jeg gleder meg til onsdag. Jeg kommer til å bli forferdelig sint om Italia vinner. Viva España!
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Argentina. Siden 1978. Og hvis ikke, England.
prekæs Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Er i Frankrike under vm, sist gang var vi vitner og lyttere til både innledende, kvart, semi og finale da vi var der. Stort sett ett forferdelig leven, men etter finalen var det stille. Jeg tør ikke annet enn å holde på Frankrike, tror jeg, hvem ellers, liksom?
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Prekæs, du husker da Mario Kempes, hvordan kan man holde med noen andre etter det?
prekæs Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Husker navnet, men ikke hvordan han så ut. Men jeg husker Zidane, selv springskallen han ga den usympatiske italieneren var det klasse over. Minsten stilte i Frankrikedrakt med Zidane på ryggen under finalen for 4 år siden. Hjalp ikke en dritt, men han tiltrakk seg noe oppmerksomhet fra folk som vanligvis ikke beundret små babyer.
Figa Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Forza Italia! Jada jada, Patetica, jeg vet de har en tendens til å falle om, skrike, grine, kjefte og banne, men siden fotball ikke interesserer meg, heier jeg med hjertet.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg gjør en innsats iår og prøver å engasjere meg, siden TV'en vår visst nok bare viser dette nå for tiden...? Så "heja Danmark!" og kanskje varer det ikke så lenge før laget mitt er ute og jeg kan lese en bok ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 I morgen, viasat4, kl 1930. England - USA.
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er så komplett uinteressert som det er mulig å være, så jeg skal ikke se en eneste kamp, antakelig.
Gjest amandine Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Skal ikke se så mye, jeg heller, gitt.. Men det kommer nok til å gå i bakgrunnen i og med at jeg deler hus med de jeg deler hus med.. Bare minstemann som ikke er interessert. Det har muligens med alder å gjøre, han er nok snart frelst han også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2010 #12 Skrevet 12. juni 2010 Sa jeg forresten at jeg skal se semifialen mellom England og Spania på Times square i Newcastle? Gleder meg vilt. Trenger bare ett par små detaljer før vi er der.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 jeg som trodde at krangle var så sivilisert at fotballsnakk utgikk. men der tok jeg skammelig feil. SKUFFA
Miss Foster Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Ingen over - ingen ved siden. Forza España y a la mierda con los otros..... *danser la jota over stuegulvet*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Og så vidt jeg kan se så går denne hendelsen ut... men vi får håpe gutta kommer bedre tilbake. Herrefred for et dårlig engelsk lag.
Patetica fåkksi Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #16 Skrevet 16. juni 2010 Jeg skjønner ikke at det er MULIG å spille så jævla bra, også likevel tape! FAEN I HELVETE!! Hvis noen hørte en dame banne no jævlig på spansk rundt kvart over fem i ettermiddag var det meg dere hørte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå